logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Brand Support realizuje międzynarodową kampanię Barbie

  PR 01.09.2014, przeczytano 1158 razy
ilustracjastrzałka

Agencja Brand Support zwyciężyła w przetargu na realizację kampanii Barbie „Anything is Possible”. Przetarg zorganizowała firma Mattel, właściciel marki. Kampania jest wdrażana w 6 krajach. We wrześniu rusza w Polsce, Czechach, Rosji, Grecji, Turcji i na Węgrzech.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/brand-support-realizuje-miedzynarodowa-kampanie-barbie,22499,artykul.html

Kampania Barbie „Anything is Possible” ma na celu zwiększenie świadomości marki oraz przekazanie idei “Z Barbie wszystko jest możliwe”. Agencja Brand Support odpowiada za opracowanie strategii oraz kompleksową realizację akcji na 6 rynkach. Działania obejmują wdrożenie platformy internetowej i aplikacji konkursowej, kampanię digitalową, materiały POS, spot reklamowy oraz tag promocyjny do reklamy telewizyjnej. 

Głównym narzędziem kampanii jest platforma konkursowa Barbie „Anything is Possible” – pl.barbietalents.com. To specjalnie przygotowana aplikacja typu talent show, dzięki której dziewczynki mogą uczyć się śpiewać i tańczyć do nowego przeboju Barbie oraz wziąć udział w konkursie, przesyłając video prezentujące ich wokalne i taneczne umiejętności. Na stronie dostępny jest także poradnik, w którym pokazane są sylwetki znanych kobiet, przedstawicielek różnych zawodów, które udowodniły, że wszystko jest możliwe. 

Nagrodą w konkursie będzie udział w teledysku do piosenki “With Barbie Anything is Possible”. Zwycięstwo będzie przyznawane w dwóch kategoriach – śpiew oraz taniec. Poza tym, co tydzień będzie możliwość wygrania nagród dodatkowych od marki. O zwycięstwie będzie decydować jury.

Konkurs potrwa 6 tygodni i jest wspierany komunikacją w TV, internecie oraz punktach sprzedaży. Start kampanii poprzedzała akcja teaserowa, zrealizowana w sierpniu br., podczas której dziewczynki mogły rozwijać swoje umiejętności, korzystając z zamieszczonych na platformie Anything is Possible filmików instruktażowych. 

Strategię kampanii opracował zespół w składzie Aleksandra Lechwar-Szwarc i Małgorzata Dziubała. Za realizację odpowiadają: Helena Durda, Aurelia Szokal-Egierd oraz Michał Gątarzewski.

Źródło: Brand Support

www.brandsupport.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764