Agencja Brand Support zwyciężyła w przetargu na realizację kampanii Barbie „Anything is Possible”. Przetarg zorganizowała firma Mattel, właściciel marki. Kampania jest wdrażana w 6 krajach. We wrześniu rusza w Polsce, Czechach, Rosji, Grecji, Turcji i na Węgrzech.
Kampania Barbie „Anything is Possible” ma na celu zwiększenie świadomości marki oraz przekazanie idei “Z Barbie wszystko jest możliwe”. Agencja Brand Support odpowiada za opracowanie strategii oraz kompleksową realizację akcji na 6 rynkach. Działania obejmują wdrożenie platformy internetowej i aplikacji konkursowej, kampanię digitalową, materiały POS, spot reklamowy oraz tag promocyjny do reklamy telewizyjnej.
Głównym narzędziem kampanii jest platforma konkursowa Barbie „Anything is Possible” – pl.barbietalents.com. To specjalnie przygotowana aplikacja typu talent show, dzięki której dziewczynki mogą uczyć się śpiewać i tańczyć do nowego przeboju Barbie oraz wziąć udział w konkursie, przesyłając video prezentujące ich wokalne i taneczne umiejętności. Na stronie dostępny jest także poradnik, w którym pokazane są sylwetki znanych kobiet, przedstawicielek różnych zawodów, które udowodniły, że wszystko jest możliwe.
Nagrodą w konkursie będzie udział w teledysku do piosenki “With Barbie Anything is Possible”. Zwycięstwo będzie przyznawane w dwóch kategoriach – śpiew oraz taniec. Poza tym, co tydzień będzie możliwość wygrania nagród dodatkowych od marki. O zwycięstwie będzie decydować jury.
Konkurs potrwa 6 tygodni i jest wspierany komunikacją w TV, internecie oraz punktach sprzedaży. Start kampanii poprzedzała akcja teaserowa, zrealizowana w sierpniu br., podczas której dziewczynki mogły rozwijać swoje umiejętności, korzystając z zamieszczonych na platformie Anything is Possible filmików instruktażowych.
Strategię kampanii opracował zespół w składzie Aleksandra Lechwar-Szwarc i Małgorzata Dziubała. Za realizację odpowiadają: Helena Durda, Aurelia Szokal-Egierd oraz Michał Gątarzewski.
Źródło: Brand Support