logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Bright Media dla Muzeum Powstania Warszawskiego

  PR 21.08.2014, przeczytano 1337 razy
ilustracjastrzałka

Najnowsza realizacja agencji BrightMedia to projekt stworzony z okazji 70. rocznicy wybuchu Powstania Warszawskiego. Strona internetowa Warsawrising.eu powstała na zlecenie Muzeum Powstania Warszawskiego.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/bright-media-dla-muzeum-powstania-warszawskiego,22428,artykul.html

Prowadzi ona użytkownika przez historię stolicy Polski od odzyskania niepodległości w 1918 r., poprzez dwudziestolecie międzywojenne, okres II wojny światowej, aż po odrodzenie miasta po latach totalitarnego zniewolenia. Oczywiście najwięcej miejsca poświęcono historii samego Powstania Warszawskiego i temu, jaką cenę przyszło zapłacić Warszawie i Polsce za pragnienie wolności.

 

Warsawrising.eu stanowi interaktywne uzupełnienie wystawy „Powstanie Warszawskie 1944”, która od 29 lipca prezentowana jest w berlińskim muzeum Topografia Terroru. Całe przedsięwzięcie, strona internetowa i wystawa to wspólny projekt Fundacji Topografia Terroru w Berlinie i Muzeum Powstania Warszawskiego. 

Głównym wyzwaniem w realizacji strony Warsawrising.eu było stworzenie prezentacji przystępnej dla obcokrajowca. Z tego względu opracowano ją w trzech językach – polskim, niemieckim i angielskim. Nie mniej ważne było jednak przedstawienie treści w interesującej formie.

  

- Zależało nam, aby strona wspierająca projekt nasz i Fundacji Topografia Terroru była w pewnym sensie przeniesieniem do świata wirtualnego eks¬pozycji muzealnej, jednak w taki sposób, by można było nie tylko obejrzeć wybrane zasoby muzealne, lecz także przeżyć tę historię. Sądzę, że udało się to znakomicie osiągnąć. Strona wzbudza emocje i można spędzić na niej nawet kilka godzin. Jesteśmy niezwykle zadowoleni z tego, jak profesjonalnie agencja BrightMedia wywiązała się z powierzonego jej zadania – mówi Katarzyna Grabowska, koordynator projektu z ramienia Muzeum Powstania Warszawskiego.

Strona Warsawrising.eu to najważniejszy projekt w dotychczasowym dorobku agencji BrightMedia i z pewnością szczególny. – Przystępując do prac, myśleliśmy o tym, aby historia przedstawiona na stronie była bardziej przeżyciem, a nie zderzeniem z książkowymi faktami. Chcieliśmy stworzyć multimedialną wystawę internetową, a nie zwyczajny serwis. Dzisiaj mogę powiedzieć, że jesteśmy dumni z efektu, jaki osiągnęliśmy. Co ważne, projekt idealnie wpisał się w profil naszej działalności  – mówi Łukasz Górka. – Chcemy realizować projekty wizerunkowe, przyciągające uwagę i w pełni wykorzystujące możliwości, jakie daje nam współczesna technologia webowa. Dla nas kreacja to nie tylko design, ale również rozwiązania technologiczne – zaznacza.

 

Źródło: agencja BrightMedia

Dodatkowe informacje:

Agencja BrightMedia weszła na rynek interactive w styczniu tego roku. Specjalizuje się w wizerunkowej kreacji, produkcji i strategii w obszarze digital. Jej założyciele, Ewa Przybylak i Łukasz Górka, mają wieloletnie doświadczenie w branży. Realizowali kampanie interaktywne i wizerunkowe dla takich marek jak Mercedes, Colgate, Nivea, Loreal, Orange czy Renault. Za kreację odpowiedzialny jest Paweł Rębisz – art director i designer, który w ostatnich latach realizował projekty m.in. dla Inteligo, Skody, Dwutygodnika czy Narodowego Instytutu Dziedzictwa. Sama agencja od momentu powstania zbiera międzynarodowe wyróżnienia za swoje realizacje: dwie nagrody Site of the Day Awwwards i trzy nagrody fwa, ponadto 3 wyróżnienia w serwisie Behance oraz Site of the week przyznane przez brytyjski Web Designer magazine.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764