logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Brother DCP-J100 i DCP-J105: oszczędne drukowanie w kolorze

  PR 11.04.2014, przeczytano 6002 razy
ilustracjastrzałka

Firma Brother wprowadza na polski rynek dwa atramentowe urządzenia wielofunkcyjne: DCP-J100 oraz DCP-J105. Nowe modele, wchodzące w skład serii Ink Benefit, dedykowane są dla środowisk domowych i małych biur. Oferują bardzo niskie koszty druku, dzięki wysokowydajnym pojemnikom z tuszem w korzystnej cenie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/brother-dcp-j100-i-dcp-j105%3A-oszcze%06dne-drukowanie-w-kolorze,21361,artykul.html

Atramentowe urządzenia wielofunkcyjne Brother DCP-J100 i DCP-J105 to przedstawiciele serii Ink Benefit. Te kompaktowe i eleganckie modele umożliwiają drukowanie do 5-ciu razy więcej, bez dodatkowych kosztów (w porównaniu z tuszem LC1240 wg. sugerowanej ceny detalicznej z listopada 2013).

Prędkość druku
oferowana przez oba urządzenia jest porównywalna z modelami laserowymi i wynosi 11 obrazów na minutę (w trybie monochromatycznym) oraz  6 obrazów na minutę (w trybie kolorowym). Dodatkowo, oba modele charakteryzują się wysoką rozdzielczością druku, wynosząca do 6000x1200dpi, a także są wyposażone w standardowy podajnik papieru na 100 arkuszy. Urządzenia są kompatybilne z wysokowydajnymi pojemnikami z tuszem, pozwalającymi  na wydrukowanie do 2400 stron czarno-białych i 1300 kolorowych.

Urządzenia DCP-J100 i DCP-J105 zostały wyposażone w zintegrowany, płaski skaner, który umożliwia wygodne kopiowanie oraz skanowanie dokumentów, w tym nośników oprawionych lub o nieregularnych kształtach. Skany mogą być wysyłane do pliku, wiadomości e-mail oraz obrazów.

Obsługa obu modeli możliwa jest dzięki czytelnemu, jednoliniowemu wyświetlaczowi LCD oraz intuicyjnemu panelowi kontrolnemu. Model DCP-J105 oferuje dodatkowo szybką i bezproblemową konfigurację z siecią bezprzewodową. Pozwala również na drukowanie z i skanowanie do szerokiej gamy urządzeń mobilnych: tabletów i smartfonów za pośrednictwem aplikacji Brother iPrint&Scan, Apple AirPrint oraz Google Cloud Print.

Modele Brother DCP-J100 i DCP-J105 posiadają certyfikat środowiskowy ENERGY STAR i charakteryzują się niskim poziomem zużycia energii, cichą pracą oraz obudową nadającą się do recyklingu. Urządzenia są objęte 3-letnią gwarancją.

Źródło: Brother

www.brother.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764