logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Brother MFC-L2700DW: biznesowe urządzenie wielofunkcyjne

  PR 30.10.2014, przeczytano 749 razy
ilustracjastrzałka

Firma Brother wprowadza na rynek monochromatyczne, laserowe urządzenie wielofunkcyjne MFC-L2700DW. Model, zaprojektowany z myślą o użytkownikach biurowych, oferuje szereg funkcjonalności, które umożliwiają drukowanie wysokiej jakości dokumentów oraz współpracę z usługami mobilnymi.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/brother-mfc-l2700dw%3A-biznesowe-urzadzenie-wielofunkcyjne,23076,artykul.html

Brother MFC-L2700DW to kompaktowe, monochromatyczne, laserowe urządzenie wielofunkcyjne oferujące funkcje drukowania, kopiowania, skanowania oraz faksu. Model umożliwia produkcję dokumentów z prędkością 26 stron na minutę oraz oferuje funkcję automatycznego druku dwustronnego i druku w opcji booklet, które pozwalają ograniczyć koszty generowania dokumentów w środowiskach biurowych. Na pierwszy wydruk użytkownik czeka mniej niż 8,5 sekund. Wysoka rozdzielczość druku (2400 x 600 dpi) gwarantuje natomiast wyróżniające się wysoką jakością oraz bogate w wyraźne szczegóły dokumenty.

Model MFC-L2700DW działa zarówno w sieci przewodowej, jak i bezprzewodowej. Urządzenie posiada 32 MB wbudowanej pamięci oraz szybki interfejs USB 2.0. Technologia zastosowana w modelu odpowiada na mobilne potrzeby użytkowników wynikające m.in. z rozwoju trendu BYOD (Bring Your Own Device). Produkt umożliwia wygodne drukowanie z szerokiej gamy urządzeń mobilnych oraz umożliwia wykorzystanie takich rozwiązań, jak Brother iPrint&Scan, AirPrint, Google Cloud Print czy Wi-Fi Direct.

Brother MFC-L2700DW zapewnia wysoki komfort użytkowania, mający duże znaczenie w przypadku zastosowań biurowych. Posiada dwuwierszowy wyświetlacz LCD i wyposażony jest w podajnik papieru o pojemności 250 arkuszy oraz automatyczny podajnik dokumentów mieszczący 35 kartek. Model jest dostępny w komplecie z tonerem pozwalającym na druk 700 stron.

Urządzenie wielofunkcyjne Brother MFC-L2700DW jest zgodne z normami środowiskowymi Blue Angel oraz ENERGY STAR. Produkt jest objęty 3-letnią gwarancją.

Źródło: Brother

www.brother.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764