logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Brother: wzrost sprzedaży urządzeń laserowych w Polsce

  PR 25.03.2015, przeczytano 1370 razy
ilustracjastrzałka

W 2014 r. firma Brother Polska odnotowała wzrosty sprzedaży wszystkich modeli laserowych ze swojej oferty. Producent zajmuje obecnie 1. miejsce w obszarze sprzedaży monochromatycznych laserowych urządzeń wielofunkcyjnych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/brother%3A-wzrost-sprzedazy-urzadzen-laserowych-w-polsce,24327,artykul.html

W 2014 r. firma Brother Polska zwiększyła sprzedaż swoich monochromatycznych laserowych urządzeń wielofunkcyjnych i obecnie zajmuje pierwsze miejsce z udziałem rynkowym na poziomie 27,8 proc (w ubiegłym roku zajmowała 3. pozycję). Producent odnotował także wyższą sprzedaż czarno-białych drukarek laserowych i posiada 14,3 proc. udziału w rynku. Obecnie zajmuje 2. miejsce w tym obszarze, co stanowi awans o jedno miejsce względem 2013 r. Brother także dwukrotnie zwiększył sprzedaż kolorowych drukarek laserowych – obecnie posiada 8,6 proc. udziału w tym rynku i zajmuje na nim 5. pozycję. Firma sprzedała także więcej kolorowych laserowych urządzeń wielofunkcyjnych niż rok wcześniej, obecnie kontroluje 9,1 proc. rynku i zajmuje na nim 4. pozycję. Przedstawione dane rynkowe zostały przygotowane przez firmę Infosource.  

„Nasze wyniki sprzedaży w 2014 r. pokazują jednoznacznie, że pozycja Brother na polskim rynku urządzeń laserowych jest mocna i cały czas rośnie. Wzrosty sprzedaży we wszystkich grupach produktowych modeli laserowych, pomimo lekkiego kurczenia się całego rynku, pokazują, że obraliśmy dobrą strategię, a nasze modele są pozytywnie oceniane przez klientów. Do urządzeń wprowadzamy nowe funkcjonalności, które sprawiają, że drukowanie staje się bardziej efektywne. Nasze modele uzupełniamy o rozwiązania takie jak obsługa aplikacji mobilnych, chmurowych czy technologii NFC” – powiedział Piotr Baca, Country Manager w firmie Brother Polska. 

Źródło: Brother Polska

www.brother.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
Mural od Audika kontra zagrożenie hałasem
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764