logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Budowia przedłuża współpracę z Grupą Euro i poszerza portfolio

  PR 10.04.2014, przeczytano 974 razy

Budowia, niezaprzeczalny lider reklamy internetowej w Polsce, przedłużyła umowę brokerską z Grupą Euro. Sieć poszerzyła swoje portfolio o współpracę na zasadach brokerskich z deko-rady.pl i dekoratorniatv.pl. Na zasadach wyłączności agencyjnej i sieciowej obsługiwać będzie witryny domowy.pl i domowy-projekt.pl.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/budowia-przedluza-wspolprace-z-grupa-euro-i-poszerza-portfolio,21345,artykul.html

Dzięki przedłużeniu umowy z Grupą Euro na czas nieokreślony Budowia umocniła się na pozycji lidera branży budowlano-wnętrzarskiej. W swojej ofercie zyskuje serwisy niezwykle wartościowe pod względem kontentu, jak i wizualnie, oferujące specjalistyczną wiedzę i skierowane do profesjonalistów. Łączny zasięg witryn Grupy Euro obsługiwanych przez IDMnet (4budowlani.pl, Agrobudownictwo.pl, Agrosukces.pl, Budowlano-remontowy.pl, Chemia-budowlana.pl, Mieszkaniezpomyslem.pl, Odachach.pl, Olazienkach.pl, Ooknach.pl, Oscianach.pl) to obecnie 70 tysięcy unikalnych użytkowników, generujących ruch około 700 tysięcy odsłon miesięcznie. Serwisy Grupy Euro zasilają pakiety sieci Budowia, m.in.: Budujący Dom, Rolnik, Urządzający.

Serwisy domowy.pl i domowy-projekt.pl zasilą takie pakiety sieci Budowia, jak: Architekt Wnętrz, Budujący Dom, Urządzający, z kolei deko-rady.pl i dekoratorniatv.pl - pakiety: Architekt Wnętrz, Budujący Dom, Urządzający. Nowe witryny dołączą także do pakietów sieci 4clover - 4Home.
Łączny zasięg witryn domowy.pl i domowy-projekty.pl to obecnie pół miliona UU, generujących ruch ponad 2,5 milionów odsłon miesięcznie. Łączny zasięg witryn deko-rady.pl i dekoratorniatv.pl to 100 tysięcy UU i ponad 500 tysięcy PV.

Serwis domowy.pl to zarówno katalog projektów domów jednorodzinnych, jak i cenne źródło informacji o całym procesie budowy domu jednorodzinnego. Zawiera profesjonalne porady oraz bieżące informacje z rynku budownictwa jednorodzinnego. Serwis proponuje bogatą ofertę sprawdzonych, rzetelnie przygotowanych dokumentacji projektowych, na podstawie których szybko i sprawnie można uzyskać pozwolenie na budowę oraz prowadzić prace budowlane zgodnie z przyjętym harmonogramem robót. W serwisie znajdują się również gotowe projekty wnętrz. Głównym celem portalu jest budowanie sieci kontaktów branżowych oraz wymiana wiedzy i doświadczeń pomiędzy inwestorami indywidualnymi.

Serwis domowy-projekty.pl to katalog projektów domów jednorodzinnych, zawierający oferty w atrakcyjnych cenach i promocje cenowe. Klientom polecane są rozmaite projekty domów. Ponadto w serwisie znaleźć można ciekawe i przydatne porady, a także artykuły z rynku budownictwa jednorodzinnego.

Deko-rady.pl to platforma wnętrzarska, skupiająca wiedzę, doświadczenie i idee najbardziej znanych polskich projektantów wnętrz. Stanowi wyjątkowe źródło inspiracji na „wnętrza z pomysłem” oraz kompendium wiedzy na temat trendów w designie. Zawiera porady projektantów oraz ich fachowe, techniczne podpowiedzi.

Dekoratorniatv.pl przedstawia aranżacje wnętrz, jakie stworzyli projektanci popularnego programu telewizyjnego „Dekoratornia” podczas siedmiu lat jego dotychczasowego istnienia.

Źródło: Grupa Radiowa TIME

Dodatkowe informacje:

*Dane: Gemius Megapanel i Google Analytics

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764