Agencja Inifnity Group będzie odpowiadać za działania e-commerce i komunikację online BFC.
Do grona klientów Infinity Group dołączył Businessman Fan Club – polski touroperator oferujący wyjazdy dla aktywnych klientów indywidualnych i firmowych. BFC specjalizuje się w wyjazdach narciarskich we włoskie Dolomity, z pełnym programem animacyjnym oraz własną szkołą narciarską. Agencja pozyskała klienta w drodze konkursu ofert.
Zespół Infinity Group będzie odpowiedzialny za przygotowanie strategii sprzedaży online i wdrożenie kanału e-commerce. W ramach współpracy powstanie także nowa strona internetowa BFC.
Artur Rezner, Dyrektor Sieci Sprzedaży: „Podjęliśmy strategiczną decyzję o udostępnieniu naszych produktów także klientom online. Wspólnie z agencją Infinity Group, bazując na jej doświadczeniu, uruchamiamy nowy kanał sprzedaży i rozpoczynamy kolejny etap w rozwoju firmy.”
Uruchomienie serwisu i platformy sprzedażowej planowane jest na jesień 2014 r.
Źródło: Inifnity Group