logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Businessman Fan Club dołącza do klientów Infinity Group

  PR 28.08.2014, przeczytano 933 razy

Agencja Inifnity Group będzie odpowiadać za działania e-commerce i komunikację online BFC.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/businessman-fan-club--dolacza-do-klientow-infinity-group,22460,artykul.html

Do grona klientów Infinity Group dołączył Businessman Fan Club – polski touroperator oferujący wyjazdy dla aktywnych klientów indywidualnych i firmowych. BFC specjalizuje się w wyjazdach narciarskich we włoskie Dolomity, z pełnym programem animacyjnym oraz własną szkołą narciarską. Agencja pozyskała klienta w drodze konkursu ofert.

Zespół Infinity Group będzie odpowiedzialny za przygotowanie strategii sprzedaży online i wdrożenie kanału e-commerce. W ramach współpracy powstanie także nowa strona internetowa BFC. 

Artur Rezner, Dyrektor Sieci Sprzedaży: „Podjęliśmy strategiczną decyzję o udostępnieniu naszych produktów także klientom online. Wspólnie z agencją Infinity Group, bazując na jej doświadczeniu, uruchamiamy nowy kanał sprzedaży i rozpoczynamy kolejny etap w rozwoju firmy.”

Uruchomienie serwisu i platformy sprzedażowej planowane jest na jesień 2014 r.

Źródło: Inifnity Group

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Jarosław Łuczka Product Ownerem w Adquery
Do zespołu platformy technologicznej adQuery, oferującej kompleksowe rozwiązania z zakresu kampanii digital, dołączył Jarosław Łuczka. Jako Product Owner odpowiada za rozwój technologii w zakresie nowych funkcjonalności, komunikację oraz rozbudowę oferty produktowej firmy.
Nikon: uniwersalny superzoom Nikkor Z 28-400mm f/4-8 VR
Nikon wprowadza do sprzedaży nowy obiektyw zmiennoogniskowy z serii Z – NIKKOR Z 28-400mm f/4-8 VR. Dzięki kompaktowym wymiarom, małej masie i aż 14,2-krotności zooma jest on niezwykle uniwersalny i wygodny do w codziennym użytkowaniu z korpusem Nikon Z. Obiektyw sprawdzi się różnorodnych warunkach, zależnych od inspiracji: od rozległych krajobrazów, poprzez klimatyczną...
Przyszłość druku już tu jest - podsumowanie DTF Trendy 2024
W dniach 19-21 marca br. w API.PL odbyły się 3 dniowe spotkania DTF TRENDY 2024. Zorganizowano je, aby pokazać, jak technologia DTF się rozwija i jakie nowe rozwiązania pojawiają się na rynku. 
Zmiany w zarządzie ECCO Network
Globalna sieć agencji public relations Ecco Network, reprezentowana w Polsce przez - On Board Think Kong (OBTK) powiększa zarząd.
Uwagę w sklepach przyciągają dziś cyfrowe kioski
W dobie rosnącej cyfryzacji zakupów, najnowszy raport firmy doradczo-technologicznej Future Mind rzuca światło na znaczące różnice w percepcji konsumentów na temat technologii sklepowych. Wzbudzające niegdyś zdumienie kasy samoobsługowe stały się naturalnym elementem polskiego retailu, a konsumenci nie postrzegają ich już jako innowacji czy nowinki. Obecnie niewiadomą dla wielu...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764