logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Canon awansuje w rankingu Best Global Green Brands firmy Interbrand

  PR 23.07.2014, przeczytano 854 razy
ilustracjastrzałka

Canon, lider w zakresie rozwiązań do przetwarzania obrazu, awansował na 26. miejsce w najnowszym rankingu firmy Interbrand - Best Global Green Brands. W 2013 r. firma zajmowała 30. pozycję. W raporcie wyróżniono efekty wdrożonych w 2012 roku procedur w zakresie zrównoważonego rozwoju, w tym prawie trzykrotną redukcję emisji CO2 w całym cyklu życia produktów w odniesieniu do przyjętych założeń. Od 1990 roku Canon zebrał w skali globalnej 310 tys. ton kaset z tonerem, konsekwentnie redukując emisję CO2 o około 450 tys. ton, co pozwoliło uniknąć zapotrzebowania na 201 tys. ton nowych zasobów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/canon-awansuje-w-rankingu-best-global-green-brands-firmy-interbrand,22249,artykul.html

Doroczny raport Interbrand Best Global Green Brands oparty jest na badaniach konsumentów i pozwala wskazać różnicę między działaniami firmy na rzecz środowiska, a percepcją tych aktywności przez użytkowników. W przypadku Canon to postrzeganie znacząco się poprawiło, różnica zmniejszyła się z +6,56 w 2013 roku do +3,8 obecnie. 

Susan Stuart, dyrektor ds. zrównoważonego rozwoju Canon w regionie Europy, Środkowego Wschodu i Afryce komentuje: „Zrównoważony rozwój jest dla firmy Canon jednym z kluczowych aspektów, głęboko osadzonych zarówno w naszej kulturze, jak i strategii rozwoju i prowadzenia biznesu. U podstaw naszego podejścia leży japońskie słowo Kyosei, które oznacza wspólne życie i pracę dla dobra ogółu. Pomagając ludziom uchwycić i dokumentować otaczający świat stajemy się częścią społeczności, w których działamy”.

W zestawieniu Best Global Green Brands analizowano działania tylko tych firm, które zostały uwzględnione w raporcie Interbrand Best Global Brands. Aby znaleźć się na liście najlepszych 50. firm w zakresie ekologii, organizacje muszą nie tylko podejmować odpowiednie działania na rzecz zrównoważonego rozwoju, ale powinny także być odpowiednio postrzegane przez konsumentów.

Źródło: Canon Europe

www.canon.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764