logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Canon na targach Remadays 2015

  PR 29.01.2015, przeczytano 767 razy
ilustracjastrzałka

Podczas Międzynarodowych Targów Reklamy i Poligrafii RemaDays (4-6 lutego), Canon zaprezentuje w praktyce możliwości nowoczesnego środowiska pracy. Goście odwiedzający stoisko (4B8, hala 4) będą mogli nie tylko zapoznać się z szerokim portfolio produktów i oprogramowania, ale także zobaczyć kompletny proces przetwarzania obrazu - od kreacji, aż po wydruk na urządzeniach wielkoformatowych z użyciem różnorodnych mediów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/canon-na-targach-remadays-2015,23782,artykul.html

Wszystko to w ramach specjalnie zaprojektowanych stref tematycznych:

  • studia foto – strefa tworzenia inspirujących zdjęć, przekazywanych następnie do profesjonalnej obróbki;
  • studia graficznego – miejsce prezentacji możliwości zaawansowanego sterownika druku Mirage Canon Edition oraz Mirage Master Edition. Sekcja ta obsługiwana będzie przez ekspertów z zakresu zarządzania barwą, którzy opowiedzą o procesach i pokażą przykładowe projekty; 
  • strefy produkcyjnej – gdzie można będzie zobaczyć rozwiązania wielkoformatowe Canon imagePROGRAF 6400S, Canon imagePROGRAF 6400SE oraz najnowszy system do kolorowego druku produkcyjnego imagePRESS C800.

„W tym roku podczas RemaDays chcemy zaprezentować odwiedzającym przebieg całego procesu produkcyjnego – od zrobienia zdjęcia w strefie foto, przez profesjonalne przygotowanie pliku, aż po sam wydruk i stworzenie z niego produktu” – mówi Rafał Osiekowicz, dyrektor marketingu w dziale rozwiązań wielkoformatowych, Canon Polska. „Co ważniejsze, nasi goście będą mogli nie tylko obserwować pracę specjalistów Canon, ale też zaangażować się w poszczególne etapy i poznać urządzenia do druku oraz oprogramowanie, które wspiera codzienną pracę” – dodaje Rafał Osiekowicz.

Do tegorocznego konkursu o Medal Targów Reklamy i Poligrafii (The Prize for Innovative Technologies), Canon zgłosił najnowszy system do kolorowego druku produkcyjnego imagePRESS C800. Dzięki nowatorskiej konstrukcji, umożliwia on drukowanie na szerokiej gamie nośników, w tym na grubym papierze powlekanym i kopertach. Ponadto obsługuje zarówno krótkie serie, jak i złożony druk zmiennych danych w komunikacji personalizowanej. Wyjątkowa wydajność jest zasługą m.in. innowacyjnych technologii nagrzewania indukcyjnego i chłodzenia, które umożliwiają regulowanie temperatury w przypadku druku na nośnikach o mieszanych gramaturach. System imagePRESS C800, który został po raz pierwszy zaprezentowany w maju br. cieszy się coraz większą popularnością wśród dostawców usług druku. Liczba zamówień na maszyny z nowej serii na terenie Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki przekroczyła - w różnych konfiguracjach - 900 urządzeń.

Oprócz urządzeń i oprogramowania, na stoisku Canon zaprezentowana zostanie także bogata galeria aplikacji druku UV.

Strefa Canon będzie otwarta dla zwiedzających w dniach 4-6 lutego. Zapraszamy na stoisko 4B8 w hali nr 4 w Centrum Wystawienniczym EXPO XXI przy ul. Prądzyńskiego 12/14 w Warszawie.

Szczegółowe informacje nt. targów dostępne są na stronie: www.remadays.com

Źródło: Canon Polska

www.canon.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764