logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Cartoon Network liderem oglądalności kanałów dla dzieci w Q2 2014

  PR 07.07.2014, przeczytano 2710 razy

Cartoon Network, jeden z flagowych kanałów Turner Broadcasting System znany z emitowania nowoczesnych seriali komediowych i przygodowych, został liderem oglądalności kanałów dla dzieci w drugim kwartale 2014 roku. W okresie kwiecień-czerwiec 2014 stacja wygenerowała 0,84 TVR, osiągając 6,6% udziału w rynku. Dzięki temu wynikowi zajęła pierwsze miejsce w oglądalności kanałów dla dzieci w grupie widzów w wieku 4-15, którzy posiadają dostęp do telewizji kablowej i/lub satelitarnej. W czerwcu 2014 Cartoon Network było również najchętniej oglądaną stacją w grupie chłopięcej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/cartoon-network-liderem-ogladalnosci-kanalow-dla-dzieci-w-q2-2014,22117,artykul.html

W drugim kwartale roku Cartoon Network odnotował wzrost udziału w rynku na poziomie 23% w grupie 4-15 w porównaniu z okresem styczeń-marzec 2014. Od początku roku stacja utrzymuje też silną pozycję w grupie chłopięcej, w której od stycznia do czerwca 2014 zajmowała pierwsze miejsce w słupkach oglądalności. W porównaniu z drugim półroczem 2013 r. (01.07.2013-31.12.2013) Cartoon Network zanotował w grupie widzów chłopcy 4-15 13% wzrost udziału w rynku.

Wzrost wyników oglądalności Cartoon Network to efekt inwestycji Turnera w ofertę programową stacji. W drugim kwartale 2014 r. na antenie zadebiutował najnowszy serial komediowy produkcji Cartoon Network pt. „Wujcio Dobra Rada” i pojawiły się nowe odcinki seriali o przygodach superbohaterów: „Ben 10: Omniverse”, „Młodzi Tytani: Akcja!” oraz premierowe „Kroniki Xiaolin”. Dodatkowo fani seriali komediowych mogli zobaczyć piąty sezon animowanego reality show z serii „Totalna Porażka” i nowe odcinki nagrodzonego Emmy Award „Zwyczajnego serialu”.

Cartoon Network to kanał dla dzieci w wieku od 6-12 lat słynący z prezentowania współczesnych, nowatorskich i dynamicznych seriali animowanych, pełnych humorystycznych i sympatycznych postaci. Do najpopularniejszych produkcji stacji należą „Niesamowity świat Gumballa”, który w pierwszym kwartale 2014 roku obejrzało 115 milionów widzów na całym świecie, „Pora na przygodę” obejrzana przez 132 miliony widzów, „Zwyczajny serial” obejrzany przez 109 milionów widzów i „Ben 10: Omniverse”, który dotarł do 64 milionów widzów.

Źródło: Turner Broadcasting System International

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764