logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Cartoon Network na szczycie oglądalności kanałów dla dzieci w lipcu

  PR 21.08.2014, przeczytano 1371 razy

Cartoon Network zajął pierwsze miejsce w rankingu oglądalności kanałów dla dzieci w lipcu. W grupie widzów w wieku 4-15, którzy posiadają dostęp do telewizji kablowej i/lub satelitarnej, udział stacji wyniósł 7,3%. W porównaniu z ubiegłym miesiącem kanał odnotował 16% wzrost oglądalności.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/cartoon-network-na-szczycie-ogladalnosci-kanalow-dla-dzieci-w-lipcu,22431,artykul.html


W lipcu 2014 Cartoon Network umocnił jeszcze bardziej swoją pozycję w grupie chłopców, utrzymując prowadzenie w rankingu i uzyskując 19% wzrost  w porównaniu z czerwcem. Lipcowe wyniki oglądalności kanału to kontynuacja sukcesu z drugiego kwartału roku, kiedy to w okresie od stycznia do czerwca 2014 stacja zajmowała pierwsze miejsce w słupkach oglądalności w grupie widzów 4-15 . Tak silna pozycja kanału to efekt inwestycji Turnera w ofertę programową Cartoon Network. W lipcu widzowie stacji mogli oglądać nowe odcinki „Jeźdźców smoków: Obrońców Bek” – serialowej kontynuacji hitu kinowego DreamWorks Animation pt. „Jak wytresować smoka”, premierę najnowszego specjalnego odcinka kultowych „Atomówek” z udziałem legendy rocka Ringo Starra i specjalny blok wakacyjny „Fantastyczna przygoda Finna i Jake’a”. 

Cartoon Network to jeden z dwóch flagowych kanałów dla dzieci Turner Broadcasting System. Stacja kieruje swój program do dzieci w wieku od 6-12 lat. Słynie z prezentowania współczesnych, nowatorskich i dynamicznych seriali animowanych, pełnych humorystycznych i sympatycznych postaci. Do najpopularniejszych produkcji stacji należą „Niesamowity świat Gumballa”, który w pierwszym kwartale 2014 roku obejrzało 115 milionów widzów na całym świecie, „Pora na przygodę” obejrzana przez 132 miliony widzów, „Zwyczajny serial” obejrzany przez 109 milionów widzów i „Ben 10: Omniverse”, który dotarł do 64 milionów widzów.

Źródło: Turner Broadcasting System International

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
MKiDN: wszystkie media publiczne oraz PAP w stanie likwidacji
Celem rozwiania wątpliwości Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego jako reprezentant Skarbu Państwa uprzejmie wyjaśnia, że wszystkie spółki mediów publicznych oraz Polska Agencja Prasowa, zostały skutecznie postawione w stan likwidacji, co jest potwierdzone wpisami do Krajowego Rejestru Sądowego. 
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764