logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Catvertiser obsłuży WWF Polska

  PR 16.10.2014, przeczytano 679 razy

Catvertiser, pierwsza polska aplikacja do zarządzania kampaniami reklamowymi na Facebooku będzie obsługiwała WWF Polska.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/catvertiser-obsluzy-wwf-polska,22934,artykul.html

- Przez najbliższy rok zajmiemy się optymalizacją działań promujących między innymi ochronę naszych cennych lasów, rzek i zagrożonych gatunków zwierząt. Integracja Catvertisera z Google Analytics pozwoli WWF na weryfikację efektywności tych działań - tłumaczy Miłosz Belter z Catvertisera.

W tym roku Catvertiser miał już przyjemność pomóc WWF Polska w konfiguracji i optymalizacji facebookowej kampanii na rzecz zachowania populacji łosia w Polsce. Celem było zachęcenie ludzi do podpisania petycji w sprawie ratowania łosia i przekonanie polskiego rządu do zmiany swoich planów. W efekcie minister środowiska zdecydował, że do czasu zakończenia liczenia zwierząt nie będzie żadnych zmian przepisów łowieckich dotyczących tego gatunku. Kampania rozliczana była w korzystnym systemie CPA (Cost Per Action).

Źródło: Napoleon

napoleoncat.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764