logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Chorzów: Targi Image Design 2012 pod patronatem Signs.pl

   18.09.2012, przeczytano 2409 razy
ilustracjastrzałka

Image Design 2012” - Targi Reklamy, Poligrafii, Multimediów i Eventów organizowane są przez Śląskie Centrum Targowe. Już w listopadzie w Chorzowie zaprezentują się przedstawiciele branży reklamowej, poligraficznej, multimedialnej i eventowej. To pierwsze, po kilkuletniej przerwie, wydarzenie tego typu na Śląsku. Portal Signs.pl objął targi patronatem medialnym.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/chorzow%3A-targi-image-design-2012-pod-patronatem-signs.pl,16646,artykul.html

Reklama, poligrafia, marketing i multimedia to bardzo dynamiczne branże, które podobnie jak Śląsk stawiają przede wszystkim na nieustanny rozwój. „Image Design 2012” to okazja na pokazanie ich różnorodności i możliwości. Śląskie Centrum Targowe zapewni uczestnikom targów idealną przestrzeń do zaprezentowania swojej aktualnej oferty rynkowej szerokiemu gronu odwiedzających. Umożliwia to przestrzenny układ hal i sal konferencyjnych oraz doskonała lokalizacja ŚCT w sąsiedztwie Parku Śląskiego, w centrum aglomeracji śląskiej.

Udział w chorzowskich targach wezmą duże Agencje Public Relations oraz Domy mediowe. Ich przedstawiciele opowiedzą o najnowszych trendach w komunikacji biznesowej i narzędziach PR, dzięki którym można osiągnąć konkretne cele biznesowe. Doświadczeni specjaliści zajmujący się reklamą podpowiedzą także jak optymalnie zarządzać budżetem marketingowym, by móc przeprowadzić zaplanowane inwestycje marketingowe. Na targach obecne będą również agencje reklamowe, producenci i dystrybutorzy artykułów reklamowych oraz nośników audiowizualnych. Nie zabraknie agencji eventowych, artystycznych i koncertowych, a także wydawnictw reklamowo-promocyjnych. W Chorzowie pojawią się też reprezentanci najciekawszych lokacji eventowych w Polsce.

Ważnym elementem programu listopadowych targów, będzie cykl wykładów i paneli dyskusyjnych na temat narzędzi PR, przygotowany w ten sposób, by uczestnicy targów mogli wykorzystać zdobytą wiedzę w kontaktach ze swoimi klientami.  Aktywny udział w wykładach i panelach wezmą również przedstawiciele regionalnych ośrodków akademickich, które współpracują ze Śląskim Centrum Targowym. Wykłady będą skierowane także do przedstawicieli wydziałów rozwoju miast i gmin, które szukają nowych pomysłów na skuteczną promocję. Reklama, kreowanie wizerunku medialnego, multimedia, innowacyjne strategie marketingowe i organizacja eventów  – wszystkie te zagadnienia zostaną poruszone przez najlepszych specjalistów z różnych dziedzin branży reklamowej.

Targi „Image Design 2012” to propozycja dla firm, które chcą nawiązać nowe relacje biznesowe i spotkać się z potencjalnymi partnerami. To również okazja, by w ciągu trzech dni (7-9 listopada) dokonać przeglądu szeroko pojętej branży reklamowej. Ideą organizatorów jest uczynienie z „Image Design” największej, cyklicznej imprezy w południowej Polsce.

Źródło: Śląskie Centrum Targowe

www.targislaskie.pl

Dodatkowe informacje:

Patronat nad Targami objęli:
Marszałek Województwa Śląskiego, Prezydenci Miast: Chorzowa. Katowic i Siemianowic Śląskich, Górnośląski Związek Metropolitarny Metropolia Silesia oraz: Polska Izba Druku, Stowarzyszenie Branży Eventowej, Polska Izba Artykułów Promocyjnych, Izba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej, oraz Regionalna Izba Gospodarcza w Katowicach. Patronat medialny na Targami objęły: TVP Katowice, Dziennik Zachodni największe stacje radiowe oraz media branżowe takie jak Marketing w Praktyce, Marketer+, Reklama.pl, Marketingowiec.pl oraz Signs.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mediaplus: wirtualna influencerka w kampanii elektrycznych BMW
Agencja Mediaplus (Group One), która koordynuje wszystkie działania mediowe w digitalu Grupy BMW w regionie CS oraz zespoły kompetencyjne w tym obszarze, prowadzi komunikację nowego w pełni elektrycznego modelu BMW iX2 oraz nowej wersji BMW X2. W działaniach reklamowych wykorzystana została wirtualna influencerka — Lil Miquela. Premierowa kampania w digitalu realizowana jest...
Kampania „Dziedzictwo Beko” - urządzenia na pokolenia
Firma Beko, jeden z największych producentów artykułów gospodarstwa domowego na świecie, rozpoczęło kampanię „Dziedzictwo Beko”. Jej głównym celem jest ponowne zdefiniowanie standardów trwałości sprzętów AGD. W odważnej i nieszablonowej kreacji powaga miesza się z humorem, tworząc niekonwencjonalną narrację z ważnym...
Lotna odpowiedzialna za projekt opakowań Seko
Agencja kreatywna i brandingowa Lotna przygotowała nowe projekty opakowań dla jednej z linii produktowych marki SEKO – jednej z największych firm w kraju zajmujących się przetwórstwem i produkcją dań rybnych.
Włoskie specjały w digitalowej kampanii Makłowicz i Synowie
Makłowicz i Synowie rusza z digitalową kampanią, której celem jest promocja autentycznie włoskich produktów dostępnych w ofercie firmy. Są to makarony pochodzące z Bari w regionie Apulia w południowych Włoszech oraz oliwy z Emilia-Romagna, regionu leżącego na północy Włoch, obfitego w gaje oliwne. Osią kampanii będzie cykl filmów zrealizowanych w...
Dzień Ziemi: Ptaszek Staszek o Raporcie ESG Carlsberg
Carlsberg Polska już po raz ósmy zaprezentował roczny bilans działań w obszarze zrównoważonego rozwoju. By mówić ciekawie o skomplikowanych projektach i budować zaangażowanie wokół odpowiedzialnościowych działań firmy, w komunikacji raportu zastosowano obrazkowy język humoru, który przyciąga uwagę i intryguje.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764