logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

CI Polsat realizuje "Polskie prywatne zbrodnie 2"

  PR 12.05.2015, przeczytano 895 razy
ilustracjastrzałka

A+E Networks Poland realizuje drugi sezon serialu dokumentalnego „Polskie prywatne zbrodnie”, którego premiera odbędzie się 21 maja o godz. 22:00 na kanale kryminalnym CI Polsat (Crime + Investigation).


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ci-polsat-realizuje-_polskie-prywatne-zbrodnie-2_--,24828,artykul.html

Druga seria składa się z sześciu odcinków, produkowanych przez Multimedia Bank. Za produkcję ze strony A+E Networks Poland odpowiada Agnieszka Kubiak, a ze strony producenta wykonawczego – Wojciech Borkowski. „Polskie prywatne zbrodnie” to, po serii „Z archiwum 997” z Michałem Fajbusiewiczem, kolejny tej wiosny polski serial kryminalny produkowany na zlecenie kanału kryminalnego CI Polsat.

Każdy odcinek „Polskich prywatnych zbrodni” jest poświęcony innej tragicznej zbrodni, która wydawała się przypadkową, tragiczną śmiercią. W rzeczywistości zabójca zaliczał się do grona najbliższych ofiary – był jej ojcem, matką, synem, córką, najlepszym przyjacielem lub kochankiem. Morderca posunął się do zabójstwa najukochańszej osoby dla osiągnięcia osobistego zysku – popełniając tak zwaną „zbrodnię prywatną”.

W kontynuacji cyklu widzowie poznają rodziny ofiar, usłyszą ich pełne emocji relacje ze śledztwa i postępowania przed sądem. Dzięki zaangażowaniu policjantów przedstawione zostaną także szczegóły popełnionej zbrodni, a poprzez weryfikację wszelkich hipotez przez prokuratorów, ustalone zostaną najważniejsze fakty. W każdym odcinku psycholog kryminalny i ekspert CI Polsat, Jan Gołębiowski zaprezentuje portret psychologiczny i odsłoni ciemne zakamarki umysłu mordercy.

Od lat stale oferujemy naszym widzom programy, które przykuwają ich uwagę i poruszają sprawy, które są im bliskie. Tej wiosny na CI Polsat pokazujemy aż pięć polskich seriali, w tym dwa produkowane na nasze zlecenie. Od pierwszej emisji „Polskie prywatne zbrodnie” na CI Polsat dotarły do ponad 5 milionów widzów, a nasza oglądalność w prime timie w czasie premier wzrosła o 50%. Czujemy, że zrealizowaliśmy bardzo ważny, chociaż trudny projekt, który docenili nasi widzowie – tłumaczy Izabella Wiley, dyrektor generalna w A+E Networks Poland.

Premierze serialu towarzyszy kampania reklamowa, która potrwa 3 tygodnie. Obejmuje ona cross-promocję na antenie kanałów z portfolio A+E Networks (HISTORY i Lifetime), reklamę prasową (m.in. Tele Tydzień, Tina, Naj, To&Owo, Życie na gorąco). Zaplanowana jest także kampania w Internecie na Facebooku oraz You Tube. W związku z premierą serialu powstało również badanie opinii społecznej „Crime+Investigation – obawy Polaków a rzeczywistość” zrealizowane przez agencję badawczą PBS.


Źródło: A+E Networks Poland

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Google: Ads Safety Report 2023
Miliardy ludzi na całym świecie, szukając istotnych dla nich informacji, polegają na naszych produktach i usługach. Dotyczy to także reklam. Dlatego zatrudniamy tysiące osób, które każdego dnia dbają o nasz system reklamowy i jego wiarygodność. Dziś publikujemy nasz coroczny Raport na temat bezpieczeństwa reklam (Ads Safety Report), aby podzielić się postępami, jakie...
Facebook przegrywa w sądzie: nie może cenzurować, jak chce i kogo chce
Blokując konta i grupy Społecznej Inicjatywy Narkopolityki (SIN), Meta naruszyła dobra osobiste organizacji. Sąd wydał właśnie przełomowy wyrok w sprawie prowadzonej przez Fundację Panoptykon, potwierdzając tym samym, że platformy internetowe nie mogą blokować, jak chcą i kogo chcą. A osoby zablokowane mają prawo do sądu we własnym kraju.
Gremi Media jedynym polskim wydawcą 5. edycji Subscriptions Academy
Gremi Media bierze udział w pięciomiesięcznym prestiżowym programie Subscriptions Academy EMEA 2024, realizowanym przez FT Strategies, pod patronatem Googleʼa. Program ma na celu wspieranie zaawansowanych cyfrowo wydawców w przyspieszaniu wzrostu przychodów ze sprzedaży subskrypcji.
Telewizja Polska integruje działania marketingowe
Telewizja Polska rozszerza Biuro Reklamy o departament marketingu. Dotychczasowe działania marketingowe zostaną połączone w ramach jednego Biura Reklamy i Marketingu pod kierownictwem Marcina Gudowicza. Nowa inicjatywa organizacyjna, która obejmie zarówno działalność marketingową, sprzedażową, jak i reklamową, ma na celu stworzenie efektywnej i spójnej struktury, która...
Radosław Kotarski prowadzącym teleturnieju „Va Banque”
We wtorek, 2 kwietnia o godz. 18:10 TVP2 zaprasza widzów na pierwszy odcinek ,,Va Banque" w całkowicie nowej odsłonie, którego gospodarzem będzie Radosław Kotarski - znany popularyzator wiedzy, pisarz i dziennikarz.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764