A+E Networks Poland realizuje drugi sezon serialu dokumentalnego „Polskie prywatne zbrodnie”, którego premiera odbędzie się 21 maja o godz. 22:00 na kanale kryminalnym CI Polsat (Crime + Investigation).
Druga seria składa się z sześciu odcinków, produkowanych przez Multimedia Bank. Za produkcję ze strony A+E Networks Poland odpowiada Agnieszka Kubiak, a ze strony producenta wykonawczego – Wojciech Borkowski. „Polskie prywatne zbrodnie” to, po serii „Z archiwum 997” z Michałem Fajbusiewiczem, kolejny tej wiosny polski serial kryminalny produkowany na zlecenie kanału kryminalnego CI Polsat.
Każdy odcinek „Polskich prywatnych zbrodni” jest poświęcony innej tragicznej zbrodni, która wydawała się przypadkową, tragiczną śmiercią. W rzeczywistości zabójca zaliczał się do grona najbliższych ofiary – był jej ojcem, matką, synem, córką, najlepszym przyjacielem lub kochankiem. Morderca posunął się do zabójstwa najukochańszej osoby dla osiągnięcia osobistego zysku – popełniając tak zwaną „zbrodnię prywatną”.
W kontynuacji cyklu widzowie poznają rodziny ofiar, usłyszą ich pełne emocji relacje ze śledztwa i postępowania przed sądem. Dzięki zaangażowaniu policjantów przedstawione zostaną także szczegóły popełnionej zbrodni, a poprzez weryfikację wszelkich hipotez przez prokuratorów, ustalone zostaną najważniejsze fakty. W każdym odcinku psycholog kryminalny i ekspert CI Polsat, Jan Gołębiowski zaprezentuje portret psychologiczny i odsłoni ciemne zakamarki umysłu mordercy.
Od lat stale oferujemy naszym widzom programy, które przykuwają ich uwagę i poruszają sprawy, które są im bliskie. Tej wiosny na CI Polsat pokazujemy aż pięć polskich seriali, w tym dwa produkowane na nasze zlecenie. Od pierwszej emisji „Polskie prywatne zbrodnie” na CI Polsat dotarły do ponad 5 milionów widzów, a nasza oglądalność w prime timie w czasie premier wzrosła o 50%. Czujemy, że zrealizowaliśmy bardzo ważny, chociaż trudny projekt, który docenili nasi widzowie – tłumaczy Izabella Wiley, dyrektor generalna w A+E Networks Poland.
Premierze serialu towarzyszy kampania reklamowa, która potrwa 3 tygodnie. Obejmuje ona cross-promocję na antenie kanałów z portfolio A+E Networks (HISTORY i Lifetime), reklamę prasową (m.in. Tele Tydzień, Tina, Naj, To&Owo, Życie na gorąco). Zaplanowana jest także kampania w Internecie na Facebooku oraz You Tube. W związku z premierą serialu powstało również badanie opinii społecznej „Crime+Investigation – obawy Polaków a rzeczywistość” zrealizowane przez agencję badawczą PBS.
Źródło: A+E Networks Poland