logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

CityInfo partnerem Goldbach Audience

  PR 02.03.2015, przeczytano 1000 razy

Goldbach Audience rozszerza swoją ofertę w zakresie reklamy DOOH. Firma pozyskała do współpracy należące do grupy AMS CityINFOtv – aktualizowany on-line kanał informacji pasażerskiej, dostępny m.in. w warszawskim metrze. To już pięćdziesiąta druga sieć reklamy typu Digital Signage w ofercie Goldbach Audience.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/cityinfo-partnerem-goldbach-audience,24084,artykul.html

- Sieć CityINFOtv składa się z ponad 2 tysięcy ekranów, które docierają codziennie do ponad pół miliona osób w Warszawie oraz Trójmieście – mówi Krzysztof Bernatowicz, DOOH Project & Sales Manager w Goldbach Audience. – Co więcej, jest to bardzo ciekawy target, w którym dużą grupę stanowią osoby z wyższym wykształceniem (wśród podróżujących metrem to aż 70%), zarabiające powyżej 2,5 tysiąca złotych netto. Pod względem zasięgu, to jedna z najbardziej atrakcyjnych sieci DOOH w Polsce – dodaje.

Obszar cyfrowego OOH, który reprezentuje reklama w CityINFOtv, to jednak nie tylko duży zasięg. Zdaniem Krzysztofa Bernatowicza nie można zapominać o unikalnych cechach reklamy DOOH gwarantujących skuteczność i oddziaływanie wizerunkowe. - Kampanie reklamowe łączą się na tego typu nośnikach z ciekawym kontentem informacyjnym. W przypadku Metra Warszawskiego są to np. informacje o pogodzie, czy newsy na temat wydarzeń kulturalnych – zauważa. Między innymi dlatego, zdaniem eksperta Goldbach Audience, DOOH jest lepiej odbierany niż inne formy reklamy. - To reklama, która nie atakuje znienacka oraz nie zagłusza naszych myśli, gdy jedziemy do domu albo do pracy. Odbiorcy stykają się z reklamą, gdy mają chwilę czasu i niewiele rzeczy odwraca ich uwagę. Wpływa to bardzo pozytywnie na odbiór i zapamiętywanie kreacji – zauważa.

Jakie możliwości reklamowe oferuje CityINFOtv? Są to między innymi dynamiczne i statyczne plansze reklamowe oraz animacje. - Warto też podkreślić szerokie możliwość geotargetowania kampanii – jest to optymalne rozwiązanie dla firm, które posiadają punkty sprzedaży w konkretnych obszarach miasta lub nawet przy konkretnych stacjach metra, w których chcą się reklamować – mówi Arkadiusz Gawlak Dyrektor ds. Rozwoju Oferty OOH w AMS.

CityINFOtv jest 52 siecią dynamicznie rozwijającego się segmentu DOOH w ofercie Goldbach Audience. Oznacza to, że Goldbach jest aktualnie największym brokerem tego typu reklamy w Polsce i posiada w swojej ofercie 46 tysięcy ekranów w ponad 8 tysiącach lokalizacji - Miesięcznie nasze wszystkie sieci osiągają zasięg rzędu 145 milionów kontaktów z reklamą. Oznacza to, że możemy zaoferować klientom zarówno precyzyjnie targetowane kampanie (np. tylko w salonach fryzjerskich), jak i takie nastawione przede wszystkim na zasięg – zapewnia Krzysztof Bernatowicz.

Źródło: Goldbach Audience

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
MKiDN: wszystkie media publiczne oraz PAP w stanie likwidacji
Celem rozwiania wątpliwości Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego jako reprezentant Skarbu Państwa uprzejmie wyjaśnia, że wszystkie spółki mediów publicznych oraz Polska Agencja Prasowa, zostały skutecznie postawione w stan likwidacji, co jest potwierdzone wpisami do Krajowego Rejestru Sądowego. 
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764