logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Co trzeci sprzedany monitor 21:9 na świecie to LG

  PR 19.07.2014, przeczytano 1207 razy

Według International Data Corporation (IDC), UltraPanoramiczne monitory LG Electronics (LG) IPS 21:9 są obecnie najlepiej sprzedającymi się produktami w branży, co zapewniło firmie LG Electronics 63-procentowy udział w światowym rynku monitorów 21:9 w pierwszym kwartale 2014 roku. Przełożyło się to również na udziały rynkowe firmy, które w porównaniu do ostatniego kwartału 2012 roku zostały podwojone. Co więcej segment monitorów 21:9 wzrósł prawie siedmiokrotnie przy znaczącym udziale monitorów LG.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/co-trzeci-sprzedany-monitor-21%3A9-na-swiecie-to-lg,22210,artykul.html

Według badania IDC Worldwide Quarterly PC Monitor Tracker, LG jest światowym liderem w sprzedaży monitorów 21:9 w ciągu ostatnich pięciu kwartałów rozliczeniowych.

Świetna konstrukcja i najwyższa jakość obrazu UltraPanoramicznego monitora IPS 21:9 serii UM95 od LG zdobyły uznanie organizacji Intertek, TUV i UL, a także nagrodę Plus X i najwyższą ocenę od PRAD, jednego z najbardziej zaufanych niemieckich źródeł opinii na temat wyświetlaczy. Wyjątkowa sprzedaż, wyróżnienia i doskonałe opinie użytkowników potwierdzają możliwości marki w obszarze dostarczania innowacyjnych wyświetlaczy, odpowiadających na oczekiwania konsumentów i ekspertów branżowych.

"LG jest dumne z pozycji lidera światowego rynku sprzedaży monitorów o proporcji 21:9 powiedział Hy-oung-sei Park, szef IT Business Division w LG Electronics. "To osiągnięcie jest dowodem na to, że nasze UltraPanoramiczne monitory IPS 21:9 precyzyjnie trafiły w oczekiwania konsumentów. Zgodnie z naszymi założeniami, dodatkowa przestrzeń robocza oraz szereg nowatorskich rozwiązań, pozwalają na unikalne i wyjątkowe doświadczenia użytkowników. Będziemy nadal rozwijać linię IPS 21:9, by oferować jeszcze więcej funkcjonalności w tym rozwijającym się segmencie."

Nagrody, wyróżnienia, certyfikaty dla IPS 21:9

Flagowy UltraPanoramiczny model LG 34UM95 IPS 21:9 (powierzchnia każdego piksela w tym monitorze jest o około 1,8 większa niż w „tradycyjnym” monitorze LG 21:9) jest potrójnym zwycięzcą z rekomendacją Intertek, TUV i UL. Organizacje te doceniły IPS 21:9 za niesamowitą jasność oraz czystość obrazu i szereg zaawansowanych funkcji. Intertek niedawno wyróżniła ten model prestiżowym Quality & Performance Mark (QPM). Dzięki żywym, realistycznym kolorom, kinowe proporcje IPS 21:9 zapewniają niezapomniane wrażenia podczas oglądania filmów i gier w formacie panoramicznym. Monitor IPS 29EA73 firmy LG również został doceniony certyfikatem QPM od Intertek.

Podczas rozdania Plus X Award, jednej z najbardziej prestiżowych europejskich nagród za innowacje w dziedzinie technologii, sędziowie chwalili funkcje innowacyjnego wyświetlacza zwiększające efektywność pracy, takie jak Thunderbolt 2, 4-Screen Split oraz Dual-Link Up, jak również jego stylowy design i solidna konstrukcję.

PRAD oceniło monitory LG 34UM95 oraz 29UB65 (idealnie dostosowane do potrzeb programistów, realizatorów obrazu i dźwięku jak również projektantów) najwyższą możliwą oceną „Sehr gut," (Bardzo Dobry), wynoszącą równowartość pięciu gwiazdek. PRAD był szczególnie pod wrażeniem zdumiewającej jakości obrazu i perfekcyjnej reprodukcji kolorów oferowanych przez urządzenia LG. Ponadto, 29UB65 został wyróżniony za wysoką ergonomię pracy i łatwość z jaką użytkownik może zmienić tryb pracy pomiędzy pionowym i poziomym ułożeniem monitora.

Model LG 34UM95 jest kompatybilny z wszystkimi urządzeniami PC oraz nowym MacBook Pro.

UltraPanoramiczne monitory IPS 21:9 od LG są już dostępne w Polsce w sugerowanej cenie detalicznej 3699 zł jak również na pozostałych rynkach europejskich i w Stanach Zjednoczonych.

Źródło: LG Electronics

www.lge.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kerris z obsługą mediową dla Andermatt Polska
Do grona klientów KERRIS dołączył Andermatt Polska, światowy lider w rozwoju, produkcji i dystrybucji biologicznych rozwiązań dla rolnictwa. Agencja odpowiada za kompleksową obsługę działań w obszarze performance marketingu i social ads.
Hanna Dworak awansowała w agencji Enyo
Hanna Dworak awansowała w strukturach agencji Enyo – obecnie jako Senior Project Manager zarządza 8-osobowym zespołem. W Enyo pracuje od roku, do tej pory na stanowisku Project Manager. Jednym z jej pierwszych zadań w nowej roli była produkcja sesji zdjęciowej ogłaszającej nową ambasadorkę Lancôme - Igę Świątek.
Salestube rozpoczyna współpracę z Notino
Spółka MarTech & e-commerce connected Salestube została wybrana przez największy beauty e-shop w Europie markę Notino na partnera w obszarze MarTech. Salestube dostarczy klientowi licencję Google Analytics 360 oraz zapewni wsparcie analityczne ze strony ekspertów w dziedzinie Web Analytics oraz Data Science dla zespołu marketingowego perfumerii w zakresie wykorzystania...
Kampania społeczna „Teraz mnie widzisz” dostrzeżona i doceniona
Niewidzialność osób z niepełnosprawnościami była tematem przewodnim szóstej kampanii społecznej Fundacji Avalon, która właśnie dobiegła końca. Jej celem było sprowokowanie społeczeństwa do otwarcia oczu na potrzeby tej największej mniejszości, będącej jego integralną częścią i posiadającą takie sama prawa i potrzeby jak każdy z nas.
Onedaymore nowym klientem Soul &Mind
Agencja Soul & Mind odpowiada za wsparcie strategiczne w działaniach marketingowych firmy, projekty opakowań nowych smaków, opiekę graficzną nad platformami e-commerce w Niemczech i Polsce oraz obsługę profili social media na rynek polski i niemiecki. Współpraca rozpoczęła się w kwietniu 2024 r.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764