logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Codemedia kolejny raz dla Vanquis Bank

  PR 18.12.2014, przeczytano 614 razy
ilustracjastrzałka

Codemedia – największy, niezależny dom mediowy – zrealizował kolejną kampanię dla Vanquis Banku. Codemedia był odpowiedzialny za planowanie i zakup mediów, a także wsparcie w opracowaniu mechanizmu akcji „Kierunek szczęście”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/codemedia-kolejny-raz-dla-vanquis-bank,23527,artykul.html

Celem działań było podkreślenie wizerunku Vanquis Banku jako instytucji, która jest blisko swoich klientów i ich codziennych spraw, a także zaangażowanie odbiorców w stworzenie raportu. Punktem wyjścia były badania dotyczące poziomów szczęścia Polaków w skali ogólnopolskiej i poszczególnych regionach przeprowadzone przez TNS OBOP na zlecenie Vanquis Banku. Drugim etapem był konkurs, w którym należało odpowiedzieć na pytanie „Czego brakuje Ci do szcześcia?”. Zgłoszenia można było wysyłać za pomocą platformy konkursowej na Fakt.pl, a konkurs otrzymał wsparcie promocyjne w mediach objętych kampanią. W sumie swoje odpowiedzi nadesłało ponad 730 osób, a na ich podstawie powstał raport, który ukazał się na łamach „Faktu Kraj” i Fakt.pl. 

Akcja rozpoczęła się 20 października, a zakończyła 26 listopada. Za dobór i zakup mediów, a także doradztwo strategiczne, odpowiedzialny był dom mediowy Codemedia. Kampania objęła następujące media:  „Fakt” (edycja krajowa i wydania regionalne), „Fakt Gwiazdy”, „Fakt TV” i Fakt.pl. Strategia polegająca na geotargetowaniu reklam pozwoliła na zaangażowanie czytelników i Internautów w akcję, co potwierdza duża liczba zgłoszeń oraz na stworzenie wartościowego raportu podsumowującego całość działań, z podziałem na poszczególne województwa. Akcja przyczyniła się również do wzmocnienia wizerunku Vanquis Banku.

„Kierunek szczęście” to kolejny projekt zrealizowany przez Codemedia dla Vanquis Banku. W październiku dom mediowy zaplanował kampanię telewizyjną wspierającą sprzedaż, która pozwoliła na znaczne zmniejszenie kosztów pozyskania klienta.

Źródło: Codemedia

www.codemedia.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
Mural od Audika kontra zagrożenie hałasem
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764