logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Comperia.pl SA pracuje nad nową kampanią tv

  PR 04.03.2015, przeczytano 685 razy

Comperia.pl SA w konkursie ofert wyłoniła partnerów, z którymi zrealizuje najnowszą kampanię reklamową produktów dostępnych w porównywarce finansowej. Produkcję spotu Comperia.pl SA powierzyła firmie Ilmatic Production. Za planowanie i zakup mediów odpowiadać będzie dom mediowy Codemedia, który pracował z Comperia.pl SA przy okazji dwóch kampanii telewizyjnych spółki, emitowanych wiosną ubiegłego roku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/comperia.pl-sa-pracuje-nad-nowa-kampania-tv,24125,artykul.html

– Na podstawie dotychczasowych doświadczeń w zeszłorocznych kampaniach TV, zdecydowaliśmy się na kolejną akcję reklamową promującą nasz nowy brand. Przygotowujemy 30 sekundowy spot o directowym przekazie, którego produkcję zleciliśmy młodemu, prężnie działającemu domowi produkcyjnemu Ilmatic Production, natomiast Codemedia ponownie zakupi dla nas media. Kampania telewizyjna ma być wydatnym wsparciem działań jakie zaplanowaliśmy na okres promocji nowego brandu. Jej zasięg i natężenie pozwoli nam zrealizować założone cele, wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom naszych klientów docierając do nich wielokanałowo – mówi Adam Urbanowski, dyrektor marketingu Comperia.pl SA.

W ubiegłorocznej, pierwszej tak szeroko zakrojonej kampanii reklamowej, Comperia.pl SA podkreślała oszczędność czasu i pieniędzy dzięki porównywaniu ofert wszystkich banków w jednym miejscu w sieci – w porównywarce finansowej Comperia.pl. 

Akcja reklamowa, która wystartuje wiosną br., będzie nawiązywała do misji firmy wyrażonej hasłem Oszczędzamy Twój czas oraz pieniądze i będzie promować nowy produkt z portfolio Comperia.pl SA.

Źródło: Comperia.pl SA

www.comperia.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764