Comperia.pl SA w konkursie ofert wyłoniła partnerów, z którymi zrealizuje najnowszą kampanię reklamową produktów dostępnych w porównywarce finansowej. Produkcję spotu Comperia.pl SA powierzyła firmie Ilmatic Production. Za planowanie i zakup mediów odpowiadać będzie dom mediowy Codemedia, który pracował z Comperia.pl SA przy okazji dwóch kampanii telewizyjnych spółki, emitowanych wiosną ubiegłego roku.
– Na podstawie dotychczasowych doświadczeń w zeszłorocznych kampaniach TV, zdecydowaliśmy się na kolejną akcję reklamową promującą nasz nowy brand. Przygotowujemy 30 sekundowy spot o directowym przekazie, którego produkcję zleciliśmy młodemu, prężnie działającemu domowi produkcyjnemu Ilmatic Production, natomiast Codemedia ponownie zakupi dla nas media. Kampania telewizyjna ma być wydatnym wsparciem działań jakie zaplanowaliśmy na okres promocji nowego brandu. Jej zasięg i natężenie pozwoli nam zrealizować założone cele, wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom naszych klientów docierając do nich wielokanałowo – mówi Adam Urbanowski, dyrektor marketingu Comperia.pl SA.
W ubiegłorocznej, pierwszej tak szeroko zakrojonej kampanii reklamowej, Comperia.pl SA podkreślała oszczędność czasu i pieniędzy dzięki porównywaniu ofert wszystkich banków w jednym miejscu w sieci – w porównywarce finansowej Comperia.pl.
Akcja reklamowa, która wystartuje wiosną br., będzie nawiązywała do misji firmy wyrażonej hasłem Oszczędzamy Twój czas oraz pieniądze i będzie promować nowy produkt z portfolio Comperia.pl SA.
Źródło: Comperia.pl SA