logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Content marketing w kampanii Samsung

  PR 20.10.2014, przeczytano 768 razy
ilustracja

15 października w mediach on-line ruszyła nowa kampania firmy Samsung. To pierwsze w Polsce przygotowane na taka skalę działania Content Marketing. Celem akcji jest przybliżenie odbiorcom dodatkowych możliwości, jakie dzięki współpracy z partnerami - Legimi, Endomondo i Deezer, oferuje użytkownikom swoich urządzeń firma Samsung.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/content-marketing-w-kampanii-samsung,22963,artykul.html

Nietypowa, jak na tak dużą firmę jaką jest Samsung, akcja rozpoczęła się 15 października i potrwa przez cały miesiąc. Cztery przygotowane specjalnie, krótkie filmy: Biblioteka, Dom, Kawiarnia i Bieżnia, można będzie obejrzeć w serwisach YouTube i Facebook. Każdy z nich prezentowany będzie w mediach on-line przez tydzień. Głównym łącznikiem kampanii jest jeden z najbardziej rozpoznawalnych polskich sportowców, skoczek narciarski, współrekordzista Polski w długości lotu narciarskiego Piotr Żyła.


Oprócz produktów i usług firmy Samsung kampania prezentować będzie usługi partnerów Samsung:

Legimi – to serwis i aplikacja umożliwiająca dostęp do ponad 5000 e-booków, jest dostępna dla wielu różnych platform elektronicznych, jednak dzięki specjalnej ofercie użytkownicy tabletów Samsung GALAXY Tab S przez 3 miesiące mają dostęp do pełnej bazy elektronicznych książek za darmo.

Deezer
– jeden z największych serwisów umożliwiających słuchanie muzyki na żądanie. Dostęp do kilkudziesięciu milionów utworów – dla użytkowników Samsung GALAXY S5 i GALAXY Tab S serwis ten w wersji Premium+ oraz specjalne materiały audio i wideo przez 6 miesięcy dostępne są za darmo.

Endomondo – serwis i aplikacja idealna dla wszystkich, którzy dbają o zdrowie biegając, jeżdżąc na rowerze czy uprawiają inne dyscypliny sportu. Użytkownicy telefonu Samsung GALAXY S5 przez 12 miesięcy mają dostęp do konta Endomondo za darmo.

Za koncepcję kampanii odpowiadają agencje Cheil Polska, Starcom oraz Havas PR Warsaw.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
brak ikonki
,

świetna reklama:)

Najnowsze w tym dziale

Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
Tchibo Eduscho Family: nowe opakowanie, podwójny logotyp
Tchibo Family, jedna z ulubionych marek kawowych Polaków, przechodzi przełomową zmianę, łącząc siły z renomowaną rodziną Eduscho. Nowe opakowanie i podwójny logotyp nie oznaczają jednak modyfikacji receptury. Tchibo Eduscho Family to ten sam dobrze znany smak i aromat, który od lat zachwyca miłośników kawy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764