logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Converse celebruje historie swoich fanów w nowej globalnej kampanii Made by You

  PR 24.03.2015, przeczytano 1688 razy

W dniu 2 marca br. marka Converse zaprezentowała nową globalną kampanię "MADE BY YOU". W centrum uwagi znaleźli się fani brandu, którzy od ponad 100 lat zapisują swoje historie na kultowych Chuck’ach, tym samym wyrażają siebie i dają upust swojej kreatywności. Przedstawiciele Converse przygotowując kampanię na wiosnę 2015 zebrali kolekcję portretów sneakersów The Chuck Taylor All Star z całego świata. Każda wybrana para opowiada niesamowitą historię metamorfozy czystego płótna tzw. ‘blank canvas’ w autoportret ich właściciela. 

 


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/converse-celebruje-historie-swoich-fanow-w-nowej-globalnej-kampanii-made-by-you,24314,artykul.html

"Idea Made by you narodziła się z prostej potrzeby każdego z nas - wszyscy chcemy być prawdziwi i autentyczni" mówi Ian Stewart, wiceprezes Converse Global Marketing.

 

„To miłośnicy Chuck’ów sprawili, że model Chuck Taylor All Star stał się prawdziwym symbolem twórczego wyrażania siebie. Teraz nadszedł czas, żebyśmy to my oddali cześć naszym fanom i ich nieocenionej obecności” – dodaje Ian Stewart.

“Made by you” to wielokanałowa globalna kampania. Obejmuje działania w przestrzeni miejskiej, punktach sprzedaży oraz akcje w social media i na platformach internetowych. Zebrane portrety Chuck Taylor należą zarówno do znanych na całym świecie ikon jak Patti Smith, Andy Warhol, Futura, Jefferson Hack, Sayo Yoshida, Kate Lanphear czy Glenn O'Brien jak i fanów marki. Wszystkie autoportrety prezentowane są na wystawie, która obiegnie cały świat: zaczynając od Nowego Jorku, przez Szanghaj, dotrze aż do Rio i przemieni ulice miast w galerie sztuki. Zaplanowano lokalne wystawy, które przybliżą rozmaite formy wyrażania siebie charakterystyczne dla różnych części globu. Kampania "Made by you" prezentuje także kreatywnego ducha i unikalny charakter lokalnych społeczności. 

W Polsce w ramach kampanii "Made by you portrety Chuck’ów należące do kreatywnych osób z całego świata można oglądać przez cały marzec w przestrzeni miejskiej w Warszawie, Krakowie, Wrocławiu, Poznaniu i Trójmieście, gdzie prowadzona jest kampania z wykorzystaniem mixu różnych nośników outdoorowych. Galerie Chucków prezentowane są także w internecie i prasie. 2 marca 2015 roku to również dzień premiery spotu przedstawiającego poszczególne historie właścicieli Chucków. Film reklamowy można zobaczyć w kinach w całej Polsce, na serwisach internetowych oraz na www.converse.pl. Od kwietnia w punktach sprzedaży oraz na lokalnych eventach zostaną zorganizowane pop-owe studia fotograficzne, w których klienci będą mieli możliwość wykonania portretu swoich Chucków. Najciekawsze portrety zostaną zaprezentowane szerszej publiczności w sezonie jesienno-zimowym. Działania potrwają do maja.

 

Spoty:

Made by you King Tuff

Made by you Joanna

Made by you Buff Monster

Źródło: Converse

www.converse.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764