logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Coreldraw Graphics Suite X7 - Small Business Edition. Trzy licencje w jednym

  PR 31.10.2014, przeczytano 1372 razy

Firma Corel wprowadziła na rynek oprogramowanie CorelDRAW Graphics Suite X7Small Business Edition, pakiet graficzny przeznaczony dla małych firm. Zakupienie jednego pakietu pozwala na korzystanie z trzech pełnych licencji CorelDRAW Graphics Suite X7. Jest to opłacalny sposób dla małych przedsiębiorstw na uzyskanie dostępu do profesjonalnych narzędzi do projektowania grafiki.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/coreldraw-graphics-suite-x7---small-business-edition.-trzy-licencje-w-jednym,23088,artykul.html

Marketing jest kluczem do sukcesu każdej małej firmy, ale nie musi wiązać się z nadwyrężeniem budżetu”, powiedział Gérard Métrailler, wiceprezes ds. linii CorelDRAW. „Pakiet CorelDRAW Graphics Suite X7 — Small Business Edition umożliwia właścicielom firm łatwe i niedrogie przygotowywanie profesjonalnych materiałów marketingowych i ułatwia rozwój firmy przy równoczesnej minimalizacji kosztów”.

Pakiet CorelDRAW Graphics Suite X7 — Small Business Edition zawiera konfigurowalny interfejs użytkownika, pomocne ekrany powitalne i wiele godzin nagrań wideo ze szkoleniami. Wszystko to pozwala na szybkie wdrożenie i dostosowanie programu do określonego toku pracy, a następnie –tworzenie profesjonalnych materiałów graficznych i układów stron, edytowanie zdjęć i projektowanie witryn internetowych.

Pakiet CorelDRAW Graphics Suite X7 — Small Business Edition zawiera:

  • CorelDRAW X7: Tworzenie grafiki wektorowej i układów stron
  • Corel PHOTO-PAINT X7: Obróbka zdjęć
  • Corel PowerTRACE X7: Przekształcanie map bitowych na postać wektorową (w programie CorelDRAW X7)
  • Corel CONNECT X7: Wyszukiwarka zasobów
  • Corel Website Creator: Projektowanie witryn internetowych
  • Corel CAPTURE X7: Przechwytywanie zawartości ekranu komputera jednym kliknięciem
  • PhotoZoom Pro 3: Dodatek umożliwiający eksportowanie oraz powiększanie cyfrowych zdjęć
  • ConceptShare: Współpraca online


Pakiet został dodatkowo powiększony o 10 000 wysokiej jakości obrazków clipart i obrazków cyfrowych, 2000 zdjęć w wysokiej rozdzielczości, 1000 czcionek OpenType, 350 profesjonalnie zaprojektowanych szablonów, 2000 szablonów na pojazdy, 800 ramek i deseni, a także o ponad 5 godzin szkoleniowych nagrań wideo i inne materiały.

Pakiet CorelDRAW Graphics Suite X7 — Small Business Edition jest dostępny w angielskiej, niemieckiej, polskiej, rosyjskiej i czeskiej wersji językowej w cenie 749 EUR (bez VAT) w wersji pudełkowej lub do pobrania pod adresem http://www.coreldraw.com/pl/product/small-business-software. Zakup jednego produktu zapewnia dostęp do trzech licencji. 

Źródło: Corel

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764