logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Creative Poland che pomagać Kreatywnym

  PR 09.05.2013, przeczytano 910 razy

Co w dzisiejszych czasach oznacza bycie kreatywnym? Czy twórcze podejście i poszukiwanie innowacyjnych rozwiązań może faktycznie zmienić świat?  Tworzyć razem czy osobno i jak znaleźć sposób, by twórczość stała się opłacalna? Oto niektóre z dylematów przed jakimi stoją osoby kreatywne. To właśnie do nich skierowany jest  projekt Creative Poland.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/creative-poland-che-pomagac-kreatywnym,18653,artykul.html

Zainteresowanych udziałem w projekcie i Partnerstwie na rzecz Rozwoju Polskiego Przemysłu Kreatywnego zapraszamy na spotkanie Partnerstwa CREATIVE POLAND, które odbędzie się 17 maja br. w Centrum Przedsiębiorczości Smolna, ul. Smolna 4 w Warszawie w godzinach 13.00- 17.00. Będzie to kolejna okazja do spotkania się w „kreatywnym” gronie. Warsztat będzie dedykowany tematyce promocji w obszarze sprzedaży dóbr i usług sektora kreatywnego. W programie planowane jest omówienie specyfiki udziału w imprezach targowych, nawiązywania kontaktów z potencjalnymi klientami oraz  kwestii budowania wspólnej marki Creative Poland.

Aby teoria przekuła się w praktykę uczestnicy będą mogli skonfrontować nowo nabytą wiedzę i umiejętności w wyjątkowej grze edukacyjnej „Naucz się negocjować - Targi Biżuterii Przeróżnej” zaplanowanej na 23 maja w godzinach 10.00- 16.00, w Państwomiasto przy ul. Andersa 29 w Warszawie. Będzie to symulacja negocjacji handlowych, podczas których gracze wcielą się w kupców i rzemieślników, aby przećwiczyć różnorodne narzędzia negocjacyjne w sytuacji dużej konkurencji i presji czasu towarzyszącej tego typu wydarzeniom.

Creative Poland to próba stworzenia platformy, dzięki której możliwe będzie rozwijanie polskiego sektora kreatywnego, tak aby najlepiej wykorzystać talent, wiedzę i doświadczenie ludzi twórczych. Partnerem projektu może być każda osoba, firma oraz instytucja wspierająca ludzi, którzy w swojej pracy wyznaczają trendy i tworzą nową jakość.  Uczestnicy projektu mogą skorzystać z bezpłatnych usług szkoleniowych  i doradczych oraz  z szerokiej promocji swojej działalności w kraju i za granicą.

Pozostałe spotkania Partnerstwa CREATIVE POLAND:

  • 20 maja  br. Łódź, godz. 12.00 – 16.00, ul. Piotrkowska 104, Mała Sala Obrad, Urząd Miasta Łodzi.

Prosimy o potwierdzenie udziału ze wskazaniem wybranego miejsca spotkania na adres: zenka.b(at)creativepoland.eu bądź tel. 22 297 01 45.

Źródło: Creative Poland

www.creativepoland.eu

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764