logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Criteo otwiera na reklamę ponad 130 rynków

  PR 29.07.2014, przeczytano 3265 razy

Criteo, globalna firma technologiczna zajmująca się rozwojem technologii reklam efektywnościowych ogłosiła, że rozszerzyła zasięg operacyjny i umożliwia reklamodawcom kierowanie indywidualnie spersonalizowanych reklam do konsumentów w ponad 130 krajach na całym świecie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/criteo-otwiera-na-reklame-ponad-130-rynkow,22283,artykul.html

Rozwiązania Criteo zapewniają możliwość przeprowadzenia multiregionalnych, skalowalnych kampanii, skrócenia czasu wprowadzenia produktu na rynek i wykorzystania potencjału nowych rynków o wartości miliardów dolarów.

Z Criteo współpracujemy od września 2013. To dobry, zaufany partner. Prowadzone przez Criteo kampanie remarketingowe stały się częścią naszego marketing mixu. Zdolność do osiągania pozytywnego ROI, duża liczba konwersji i potężny zasięg – tak najkrócej mógłbym opisać najważniejsze cechy ruchu dostarczanego poprzez Criteo. Cenię sobie również elastyczne podejście do naszych potrzeb, dedykowane kampanie, niestandardowe rozwiązania – Criteo było w stanie sprostać wszystkim naszym oczekiwaniom" – mówi Marcin Dyczak, dyrektor marketingu marketplaces w grupie Allegro.

Dzięki ulepszonej technologii przewidywania i rekomendacji silnika Criteo Engine, Criteo jest w stanie bezproblemowo dostarczyć kampanie reklamowe w modelu wydajnościowym w wielu regionach jednocześnie oraz błyskawicznie „włączać” do kampanii nowe. Wszystko to dało firmie Criteo nowe możliwości współpracy z wieloma znaczącymi międzynarodowymi reklamodawcami.

Criteo jest naszym stałym partnerem od początku 2013 r. i odkąd współpracujemy stanowi ważny element naszej strategii pozyskiwania ruchu. Wspólnie prowadzimy szerokie kampanie przywracające użytkowników bardzo wysokiej jakości do naszego serwisu. Żaden inny partner prowadzący działania efektywnościowe nie osiąga równie dobrych wyników przy tej skali ruchu. Współpraca z Criteo jest praktycznie bezobsługowa i bezkosztowa, ze względu na zapewnienie nam kompleksowej obsługi kampanii. Z czystym sumieniem mogę ich polecić do działań retargetingowych” - mówi Łukasz Gwóźdź, Traffic & Marketing Director w Nokaut.pl sp.z o.o.

Obsługując 130 krajów na całym świecie, od Japonii i Brazylii po Andorę i Zambię, udoskonalona platforma Criteo pomaga oszacować całościowy potencjał gospodarczy każdego rynku, zapewniając bezcenną wiedzę o tym kiedy, gdzie i jak prowadzić kampanie, które dają najlepsze wyniki post-click. Oprócz analizy na poziomie kraju, firma przestrzega standardów reklamowych i formatów reklam specyficznych dla każdego rynku.

Ponad 2 mld ludzi na całym świecie ma dostęp do Internetu. Prawdziwy zwrot z inwestycji naszych klientów leży w wykorzystaniu tego ogromnego potencjału finansowego” - powiedział Eric Eichmann, COO w Criteo. „Nie ma znaczenia, czy chcesz prowadzić kampanię w pięciu czy pięćdziesięciu krajach. Nasza technologia obsługuje kampanie każdej skali, utrzymując ten sam poziom efektywności, dostarczając narzędzia analityczne i mierzalność, którym zaufali nasi klienci”.

Co ważne, reklamodawcy mogą szybko włączyć do kampanii nowe rynki. Wiele z nowych krajów obsługiwanych przez Criteo to rynki przyszłości w regionach takich, jak Bliski Wschód, Afryka, Ameryka Południowa i Południowo-Wschodnia Azja ze znacznym potencjałem rozwojowym dla reklamodawców.

Źródło: Criteo

www.criteo.com/pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764