logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Criteo przedstawia rozwiązanie spersonalizowanego marketingu cross-device

  PR 30.10.2014, przeczytano 1124 razy

Criteo, firma technologiczna zajmująca się spersonalizowaną reklamą efektywnościową display, ogłosiła globalną dostępność swojego nowego rozwiązania reklamowego Cross-Device. Pozwala ono na wgląd w dane dotyczące zachowań zakupowych konsumentów na wszystkich urządzeniach i przygotowanie precyzyjnych, spersonalizowanych reklam na olbrzymią skalę. Criteo umożliwia reklamodawcom angażowanie konsumentów personalizowanymi reklamami wyświetlanymi na dowolnym ekranie czy urządzeniu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/criteo-przedstawia-rozwiazanie-spersonalizowanego-marketingu-cross-device,23072,artykul.html

Badania firmy analitycznej comScore pokazują, że ponad 60 proc. amerykańskich konsumentów korzysta z kilku urządzeń, a więcej niż 1/3 z nich posiada jednocześnie laptopa, smartfon i tablet. Kluczowym jest, by sprzedawcy detaliczni docierali do klientów na różne sposoby i przez wszystkie wykorzystywane urządzenia. Aby skorzystać z tej możliwości, marketerzy muszą być w stanie angażować klientów na tych urządzeniach . Potrzebują również, by reklamy typu Cross-Device działały wszędzie, nie tylko na stronach indywidualnych wydawców, oferujących własne rozwiązania.

Obecnie Criteo dociera miesięcznie do miliarda internautów na całym świecie i dostarcza spersonalizowane reklamy na wszystkie popularne urządzenia mobilne, w tym na prawie 100 milionów urządzeń Apple. Reklamodawcy mogą skorzystać z nowego rozwiązania Cross-Device, wykorzystującego olbrzymi zasięg i wiarygodne dane dotyczące intencji zakupowych. Rozwiązanie Criteo opiera się na identyfikacji typu Exact-Match (ścisłego dopasowania), opracowanej na podstawie unikalnych i anonimowych danych, dostarczanych przez działających w sieci Criteo klientów. Pozwala na dokładne wytypowanie różnych urządzeń danego, anonimowego użytkownika. Dzięki takiemu podejściu, Criteo jest w stanie wykorzystać algorytmy intencji zakupowych do ponownego angażowania użytkowników w sieci ponad 7000 wydawców na całym świecie.

“Nasze bezpośrednie relacje z ponad 6 tys. reklamodawców zapewniają nam bardzo dużą ilość danych, które teraz mogą być wykorzystane do dostarczenia spersonalizowanych reklam bezpośrednio na ekran każdego urządzenia”mówi Jason Morse, wiceprezes ds. produktów mobilnych w Criteo. „Dzięki połączeniu możliwości ścisłej identyfikacji z potęgą silnika reklamowego Criteo możemy być pewni, że klient, który przegląda produkty na swoim laptopie podczas lunchu będzie mógł bezproblemowo kupić je wieczorem, wykorzystując smartfon lub tablet. Możemy dokonać tego z taką samą optymalizacją post-click ROI, jaka w ubiegłym roku wygenerowała 12 miliardów dolarów wartości sprzedaży dla naszych klientów”.

„Żyjemy w czasach, w których użytkownik, korzystający z wielu kanałów i wielu urządzeń ma możliwość odkrywania i przeglądania produktów oraz kupowania ich na własnych warunkach”mówi Brendan Witcher, Główny Analityk w firmie badawczej Forrester Research. „Marketerzy i reklamodawcy we wszystkich branżach muszą teraz dostosować się do zachowania klientów i znaleźć sposoby, by dotrzeć ze swoim przekazem do każdego możliwego cyfrowego punktu styku konsumenta z marką”.

Rozwiązanie Exact-Match Criteo zostało zaprojektowane w zgodzie ze wszystkimi normami prywatności, z zasady pozwalając reklamodawcom na zastosowanie klauzuli opt-out oraz gwarantując ochronę danych osobowych. Criteo przywiązuje dużą wagę do prywatności i zapewnia użytkownikom wiodącą w branży transparentność i kontrolę nad danymi. Firma wykorzystuje informacje dotyczące przeglądania stron internetowych w celach precyzyjnego dotarcia do odpowiedniego użytkownika.

Źródło: Criteo


brak ikonki
+

Tekst opublikował użytkownik: KPietrzak

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
avatar użytkownika
,

Czujemy się w obowiązku skomentować deklarację, że omówione tu rozwiązanie "zostało zaprojektowane w zgodzie ze wszystkimi normami prywatności" o czym miałoby świadczyć zastosowanie klauzuli "opt-out" - czyli umożliwienie wypisanie się osobom, które zostały zapisane bez wyrażenia na to zgody. Stoi to oczywiście w jawnej sprzeczności z normami antyspamowymi, które wyraźnie nakazują stosowanie klauzuli "opt-in", polegającej na tym że subskrybent samodzielnie decyduje o rozpoczęciu subskrypcji.

Najnowsze w tym dziale

DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764