logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Cube Group poprowadzi działania marketingowe dla PLL LOT

  PR 19.09.2014, przeczytano 855 razy

Agencja Cube Group wygrała przetarg na międzynarodową obsługę w zakresie performance marketingu Polskich Linii Lotniczych LOT. Działania poprowadzi na 35 rynkach świata.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/cube-group-poprowadzi-dzialania-marketingowe-dla-pll-lot,22642,artykul.html

Głównym założeniem kampanii realizowanych przez Cube Group będzie zwiększenie sprzedaży usług lotniczych PLL LOT w 35 krajach (m.in. USA, Kanada, Wielka Brytania, Niemcy, Francja, Hiszpania, Włochy, Rosja, Chiny).

Naszym celem jest umocnienie pozycji linii lotniczych na wszystkich rynkach, na których oferujemy nasze usługi. Wierzymy, że poprzez wybór tak doświadczonego partnera, jak Cube Group, nasze założenia zostaną osiągnięte – mówi Arkadiusz Gawryluk, Kierownik Działu e-commerce w PLL LOT S.A.

Podpisana umowa obejmuje działania w obszarze performance marketingu z wykorzystaniem takich narzędzi jak wyszukiwarki internetowe: Google, Bing/Yahoo, Yandex, Seznam, Baidu, sieci kontekstowe oraz systemy reklamowe serwisów społecznościowych Facebook, a także Vkontakte. 

Partnerska współpraca z PLL LOT, obejmująca tak wiele rynków to projekt doskonale wpisujący się w strategię rozwoju naszej spółki. Obecnie z sukcesami prowadzimy szereg kampanii reklamowych, obejmujących zasięgiem działania w wielu krajach na świecie. Nasze kompetencje oraz doświadczenie pozwalają nam na prowadzenie globalnych działań w modelach efektywnościowych – mówi Andriy Synyavskyy, CEE Markets SEM Manager w Cube Group.

Źródło: Cube Group

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764