logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Czarek Zieliński dyrektorem kreatywnym Polymus

  PR 22.09.2014, przeczytano 1055 razy

Czarek Zieliński objął stanowisko dyrektora kreatywnego agencji zintegrowanej komunikacji marketingowej Polymus.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/czarek-zielinski-dyrektorem-kreatywnym-polymus,22682,artykul.html

Czarek Zieliński będzie odpowiedzialny za poziom artystyczny we wszystkich działach agencji Polymus – Integrated Communication, Events, Interactive & Digital. 

Jest laureatem polskich i międzynarodowych konkursów: Boomerang, Złota Strzała, Globe Awards, Kreatura, Golden Drum, Golden Arrow. Z reklamą związany jest od drugiej połowy lat 90. Zaczynał w agencji Ogilvy & Mather, w której pracował m.in. dla: Michelin, DHL, Leroy Merlin, Alima-Gerber, KFC. W ostatnich latach Zieliński pracował dla takich agencji jak Momentum Worldwide (McCann Worldgroup), Saatchi & Saatchi Direct, w której pełnił funkcję dyrektora kreatywnego oraz w agencji White Rabbit jako creative Group Head.

Współpracuje z Polish Open University, jest założycielem odzieżowo-literackiej marki Kurdemol, prowadzi kilka blogów, w tym – wycietezmejli.blogspot.com (Blog Roku 2011 – II miejsce w kategorii Absurdalne i Offowe). Kampania społeczna dla Fundacji Dzieci Niczyje pod hasłem "Nigdy nie wiadomo, kto jest po drugiej stronie", której jest współautorem, według tygodnika "Przekrój" została zaliczona do najważniejszych reklam 20-lecia po roku 1989.

Źródło: Polymus

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Epson SC-F1000: niedroga drukarka DTG z białym atramentem
Podstawowa drukarka DTG SureColor SC-F1000 firmy Epson jako pierwsza w tej klasie cenowej umożliwia sprzedawcom detalicznym, małym firmom, a nawet użytkownikom domowym tworzenie wydruków w wysokiej jakości na ciemnych tekstyliach.
Fit Lovers w akcji promocyjnej Biedronki
Biedronka we współpracy z agencją Lifetube zorganizowała konkurs promujący produkty Go Active. Do kampanii zaangażowany został duet twórców Fit Lovers, którzy słyną z miłości do sportu i aktywnego trybu życia. 
Łukasz Chudy pokieruje zespołem produkcyjnym Altavia
Do zespołu Altavia Polska dołączył Łukasz Chudy. Na stanowisku Dyrektora Produkcji odpowiada za kierowanie 6-osobowym zespołem oraz nadzór nad procesem certyfikacji produktów FSC i PEFC.
Labcon wprowadza kompleksową ofertę Advocacy
Agencja kreatywna Labcon (Group One) wprowadza kompleksową ofertę Advocacy. Wykorzystując kompetencje specjalistyczne z zakresu Public Realations, Influencer Marketingu, mediów społecznościowych czy aktywacji niestandardowych. Agencja będzie prowadzić kampanie na pograniczu z mediami, angażując konsumentów i pomagając markom budować jednocześnie zasięg i...
Serowy rock: Hochland Band na Biegu Lwa
18 maja w Tarnowie Podgórnym odbędzie się święto całych rodzin – XI edycja półmaratonu Bieg Lwa i Pogoni za Lwem. To autorski projekt pasjonatów zdrowego stylu życia, który angażuje lokalną społeczność, a do współpracy zaprasza okoliczne przedsiębiorstwa w ramach społecznej odpowiedzialności biznesu. Po raz kolejny o oprawę muzyczną...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764