Witam
Mam pytanie dotyczace gwarancji na montaż tablicy.
W skróce naświetlę jaki mam problem.
9 miesiecy temu wykonałam teblicę reklamową z PCV o grubosci 0,6cm o wymiarze 210 x 230 cm.
Wykonałm równiez jej montaż.
Oczywiście sprawdziłam jakiej grubości jest ocieplenie budynku aby określić długość kołków. Klient odebrał pracę, nie wnosząć żadnych uwag. Nie wspomnę już, że w fazie projektu przedstwiałm różne materiały na których mozna wykonać taką tablicę. Nie spisywaliśmy żadnej umowy. Po prostu wystawiłam f-re za usługę.
Po 9 miesiącach, facet się odezwał, że w górnej części tablicy pojawiła się lekka fala, zauważył również delikatne wybrzuszenie na środku tablicy. Oczywiście pojechałam sprawdzić i powiem szczerze, że mocno musiałam sie przyglądać gdzie te fale są.
No cóz, facet okazał sie mocno upierdliwy i zarządał ode mnie drugiej tablicy lub zwrotu gotówki. Wspominał równiez że obejmuje go 24 miesięczna gwarancja ???
Moje pytanie brzmi.
Czy klient ma prawo do takich roszczeń? Są jakies przepisy mówiące o tym?
Biorąc też pod uwagę, że w tym miejscu jest nasłonecznienie, budynek jest nowy, wiec również może pracować na co przeciez nie mam wpływu i czas jaki wisi.
Niestety nie jestem biegła w tego typu przepisach.
Bardzo proszę o poradę fachowców. Na pewno mieliście Państwo do czynienia z róznymi, tego typu przypadkami.
(Wiadomość zmodyfikowana przez: Joannastudio dnia 14.12.2013 01:07)