Od lipca Data Exchanger wprowadził na rynek reklamy internetowej nową usługę, łączącą emisję reklamy z danymi behawioralnymi. Proponowane rozwiązanie pozwoli reklamodawcom optymalizować koszty mediowe przy zachowaniu wysokich wskaźników efektywności.
Rozwojem nowej usługi zajmie się Marcin Filipowicz, który dołączył do zespołu Data Exchanger i objął stanowisko Business Development Directora. Filipowicz odpowiedzialny będzie za doradztwo agencjom interaktywnym i podmiotom realizującym kampanie behawioralne oraz strategie sprzedaży usługi. Swoją karierę zawodową budował w MTR Media jako Senior E-marketing Specialist, gdzie odpowiadał za opracowanie i wdrożenie wieloelementowych strategii marketingowych opartych na efektywnościowych modelach rozliczeniowych. Wcześniej realizował kampanie e-marketingowe dla kluczowych klientów agencji interaktywnej JELLINEK Studio.
Jak mówi Grzegorz Kosiński, Dyrektor Zarządzający Data Exchanger: „Wspólnie z Marcinem wprowadziliśmy na rynek reklamy internetowej zintegrowaną ofertę zakupu mediów wraz z naszymi danymi behawioralnymi, przez co skutecznie docieramy do każdej grupy docelowej niezależnie od miejsca przebywania użytkownika. Szeroko rozumiany audience buying, czyli precyzyjne dotarcie do użytkownika w ramach jednej odsłony, jest już dostępny w praktycznie każdym systemie reklamowym, ale kluczowym problemem jaki dostrzegamy w branży jest umiejętne łączenie tych dwóch elementów. Doświadczenie Marcina w pracy z wiodącymi markami oraz nasze wieloletnie relacje z środowiskiem reklamy internetowej przyczynią się do rozwinięcia nowej usługi w postaci kompleksowego wsparcia agencji i domów mediowych oraz realizacji kampanii opierających się na danych behawioralnych. Liczymy, że nasza oferta stanie się standardem zakupu mediów na rynku reklamy internetowej”.
Źródło: Data Exchanger