logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Data Exchanger uruchamia dział wsparcia dla agencji oraz zintegrowaną ofertę audience buying

  PR 10.07.2014, przeczytano 1062 razy

Od lipca Data Exchanger wprowadził na rynek reklamy internetowej nową usługę, łączącą emisję reklamy z danymi behawioralnymi. Proponowane rozwiązanie pozwoli reklamodawcom optymalizować koszty mediowe przy zachowaniu wysokich wskaźników efektywności.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/data-exchanger-uruchamia-dzial-wsparcia-dla-agencji--oraz-zintegrowana-oferte-audience-buying,22153,artykul.html

Rozwojem nowej usługi zajmie się Marcin Filipowicz, który dołączył do zespołu Data Exchanger i objął stanowisko Business Development Directora. Filipowicz odpowiedzialny będzie za doradztwo agencjom interaktywnym i podmiotom realizującym kampanie behawioralne oraz strategie sprzedaży usługi. Swoją karierę zawodową budował w MTR Media jako Senior E-marketing Specialist, gdzie odpowiadał za opracowanie i wdrożenie wieloelementowych strategii marketingowych opartych na efektywnościowych modelach rozliczeniowych. Wcześniej realizował  kampanie e-marketingowe dla kluczowych klientów agencji interaktywnej  JELLINEK Studio.

Jak mówi Grzegorz Kosiński, Dyrektor Zarządzający Data Exchanger: „Wspólnie z Marcinem wprowadziliśmy na rynek reklamy internetowej zintegrowaną ofertę zakupu mediów wraz z naszymi danymi behawioralnymi, przez co skutecznie docieramy do każdej grupy docelowej niezależnie od miejsca przebywania użytkownika. Szeroko rozumiany audience buying, czyli precyzyjne dotarcie do użytkownika  w ramach jednej odsłony, jest już dostępny w praktycznie każdym systemie reklamowym, ale kluczowym problemem jaki dostrzegamy w branży jest umiejętne łączenie tych dwóch elementów. Doświadczenie Marcina w pracy z wiodącymi markami oraz nasze wieloletnie relacje z środowiskiem reklamy internetowej przyczynią się do rozwinięcia nowej usługi w postaci kompleksowego wsparcia agencji i domów mediowych oraz realizacji kampanii opierających się na danych behawioralnych. Liczymy, że nasza oferta stanie się standardem zakupu mediów na rynku reklamy internetowej”.

Źródło: Data Exchanger

Dodatkowe informacje:

Data Exchanger jest pierwszym w Polsce brokerem danych behawioralnych. Wykorzystując zaawansowaną technologię Cloud Technologies S.A. dostarcza dane do platform RTB, tradycyjnych kampanii odsłonowych, aplikacji klienckich, Google Analytics oraz narzędzi e-commerce.
Dzięki współpracy z wieloma serwisami, portalami oraz sieciami reklamowymi, Data Exchanger udostępnia precyzyjne targetowanie w oparciu o takie zmienne jak zainteresowanie produktami, intencje zakupowe, informacje socjo-demograficzne, bazując nie tylko na danych behawioralnych pochodzących z zachowania użytkowników w sieci, ale również opierając się na twardych danych pochodzących z rejestracji, wypełnionych formularzy, dokonywanych transakcji, itd. Data Exchanger korzysta z danych technologii behavioralengine.com.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

II tura w mediach społecznościowych – porównanie kandydatow
Choć wyniki wyborów samorządowych zostały już ogłoszone, w wielu miastach wojewódzkich wciąż nie udało się wyłonić prezydentów miast podczas I tury wyborów. Należy zauważyć, że zgodnie z raportem PRCN „Kandydaci na Prezydentów miast wojewódzkich w social mediach - Który z kandydatów na prezydentów...
Fake kNOw more: emocje a podatność młodzieży na dezinformację
Młodzi ludzie są bardzo narażeni na manipulację w internecie. Często klikają w różne treści nie zdając sobie sprawy, że robią to pod wpływem emocji. To właśnie one stanowią punkt wyjścia w programie Fake kNOw more , który pokazuje młodzieży, że lepsze rozpoznawanie emocji, pozwala podejmować bardziej przemyślane decyzje także te w internecie....
Raport Seegame: potencjał reklamowy Twitcha
Reklamy na platformach live streamingowych są coraz popularniejszym sposobem dotarcia do pożądanych grup odbiorców – na Twitchu, już co trzecia osoba zwraca na nie uwagę 1 . Które kreacje przyciągają wzrok społeczności, co motywuje ją do oglądania reklam, a także jakie elementy powinien zawierać angażujący przekaz? Open Mobi (na...
Polskie Radio z wpisem o stanie likwidacji w KRS
Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego, jako reprezentant Skarbu Państwa będącego właścicielem 100% akcji Spółki, informuje, że Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy dokonał wpisu do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców, na mocy którego Polskie Radio zostało postawione w stan likwidacji. Jedynym uprawnionym organem do zarządzania Spółką jest likwidator Paweł Majcher.
KRRiT: Sygnał Radia Maryja zakłócano z Rosji
Sekretarz Wykonawczy IGO EUTELSAT informuje Przewodniczącego KRRiT:
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764