logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Dekoral bada preferencje kolorystyczne Polaków

  PR 18.04.2014, przeczytano 1583 razy

Jaki jest ulubiony kolor warszawiaków, a jaki wrocławian? Czerwień flamenco, a może tweedowa zieleń? Jakie kolory lubią singielki, a jakie mężczyźni w związkach? Jaki kolor damskich szpilek najbardziej podoba się studentom z Krakowa, a jakie kolory najczęściej przewijają się w polskich piosenkach?


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/dekoral-bada-preferencje-kolorystyczne-polakow,21417,artykul.html

Na te oraz wiele innych pytań postara się odpowiedzieć producent farb, marka Dekoral Fashion, organizator nietuzinkowej kampanii reklamowej na temat kolorów o nazwie Kolorowa Polska, która właśnie wystartowała.

Dekoral Fashion podczas akcji „Kolorowa Polska” będzie zbierał dane w internecie oraz na ulicach polskich miast. Dane zebrane w akcji będą automatycznie aktualizowane na stronie www.KolorowaPolska.pl, która jest platformą akcji.

Jednocześnie rusza w internecie kampania bannerowa, która będzie prezentowała... różne kolory. W zależności od tego w jaki kolor banneru kliknie użytkownik, będzie to miało odzwierciedlenie w kolorze strony www.KolorowaPolska.pl, który mu się wyświetli. Co ciekawe i niestandardowe, bannery nie będą oznaczone marką Dekoral Fashion. Chyba po raz pierwszy na świecie w jednej kampanii zostaną wykorzystane aż 3744 bannery.

W akcji rejestrowana będzie ilość kliknięć w bannery oraz wszelkie dane demograficzne pobierane za pomocą Facebooka za zgodą użytkowników (tzw. Big Data) oraz dane podane przez internautów. Na stronie jest dostępna również ankieta, w której będą zbierane szczegółowe dane na temat preferencji kolorystycznych.

Zebrane dane są na bieżąco przetwarzane i automatycznie publikowane na stronie w formie infografik i podsumowań.

Źródło: PPG Deco Polska

www.KolorowaPolska.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764