logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Digital Clear Channel już w polskich galeriach handlowych

  PR 24.02.2015, przeczytano 1956 razy
ilustracjastrzałka

Polscy reklamodawcy mogą już realizować kampanie na nowoczesnych ekranach cyfrowych z obszaru Digital Signage. W dniu 18 lutego br. odbyła się premierowa odsłona światowej sieci nośników Digital Clear Channel w galeriach handlowych. Gośćmi specjalnymi wydarzenia byli William Eccleshare, CEO Clear Channel Outdoor Worldwide oraz John Entwistle, Director of Development Clear Channel Outdoor Worldwide.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/digital-clear-channel--juz-w-polskich-galeriach-handlowych,24031,artykul.html

W trzech warszawskich galeriach handlowych - Galerii Mokotów, CH Arkadia i CH Wileńska stanęło 58 elektronicznych powierzchni reklamowych Digital Clear Channel. Nośniki Digital zostały rozmieszczone w galeriach zgodnie w modelem Malls Footfall & Visibility opracowanym przez Clear Channel UK w 2014 roku. Dzięki temu 100% klientów tych 3 galerii, czyli 50 mln osób rocznie, zobaczy reklamy wyświetlane na nowoczesnych ekranach cyfrowych. Kampanie reklamowe zrealizowane na nich mogą zapewnić wyjątkowo efektywny zasięg i najbardziej efektywny koszt dotarcia do audytorium vs. konkurencyjne media, jak TV czy Internet. 

„Zauważamy duży potencjał polskiego rynku, który dynamicznie się rozwija. Dlatego ogromnie cieszy nas fakt, że również Polska dołączyła jako 19-ty kraj do grona państw operujących ponad 5 000 ekranów Clear Channel w 200 najbardziej prestiżowych galeriach handlowych na całym świecie. Liczymy, że zaproponowana przez nas unikatowa oferta digitali spotka się z uznaniem konsumentów” – podkreślał podczas premierowej odsłony digitali William Eccleshare, CEO Clear Channel Outdoor Worldwide. 

Nowa oferta Clear Channel to oferta PREMIUM i ogromny potencjał dla reklamodawców 

Sieć nośników Digital Clear Channel stwarza reklamodawcom i domom mediowym nowe możliwości planowania elastycznego i ukierunkowanego przekazu reklamowego, który może być dostosowany do pory dnia, dnia tygodnia, weekendu, czy chociażby pogody. Dla agencji reklamowych to nowe pole do popisu dla kreatywnych i skutecznych rozwiązań dla marek i klientów. 

„Reklama na elektronicznych powierzchniach reklamowych Clear Channel w galeriach handlowych to zdecydowanie reklama PREMIUM. Naszym klientom umożliwi ona dotarcie do 100% unikalnej widowni, którą możemy określić, opisać i zmierzyć. Dużym atutem naszej nowej oferty jest możliwość dynamicznego dostosowywania treści przekazu w określonym czasie i miejscu. Widzimy duży potencjał tego rozwiązania i stąd planujemy stopniowe zwiększanie liczby tych nośników w Polsce” – powiedziała Kalina Janicka, Prezes Clear Channel Poland

Nośniki Digital Clear Channel wyróżniają się na rynku dużym 65-calowym monitorem LCD, umieszczonym w nowoczesnym i eleganckim nośniku.  

Źródło: Clear Channel Poland

clearchannel.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Panasonic: aktualizacja oprogramowania aparatu Lumix S5II i S5IIX
Panasonic wprowadza istotną aktualizację oprogramowania sprzętowego dla LUMIX S5II oraz S5IIX, swoich pełnoklatkowych aparatów bezlusterkowych. Nie tylko usprawnia ona fotografowanie, ale również zwiększa możliwości udostępniania zdjęć i filmów.
Płyty Swedboard w ofercie Sico Print Solutions
SICO Print Solutions, dostawca rozwiązań do druku cyfrowego, z przyjemnością ogłasza nawiązanie współpracy z firmą SWEDBOARD, producentem ekologicznych płyt kartonowych z rdzeniem przypominającym strukturę zagęszczonego plastra miodu. Ta współpraca pozwoli SICO Print Solutions oferować swoim klientom nowe, zrównoważone rozwiązania, które...
Firma Lavazza bezprzetargowo przedłużyła umowę ramową z NAV agency.
Allegro z międzynarodową platformą komunikacji
Allegro ogłasza ewolucję komunikacyjną marki. Idea kreatywna i hasło „Jak tak, to Allegro” skupiają się na różnorodności kategorii i szerokim wyborze produktów na platformie, które odzwierciedlają codzienne potrzeby, wyzwania i plany  współczesnych konsumentów.
Cofające się streamy w promocji filmu Omen
W ramach promocji filmu “Omen: Początek” studia 20th Century widzowie Twitcha mogli oglądać wyjątkowe transmisje. Podczas ich trwania zaaranżowane zostały problemy techniczne powodujące cofanie się całego materiału. W kampanii wzięli udział popularni twórcy gamingowi: Seto, Kamyk oraz Pago. 
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764