logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Direct Publishing Group dla spółek Grupy PKP

  PR 21.11.2014, przeczytano 637 razy
ilustracjastrzałka

Firma Direct Publishing Group podpisała umowy ze spółkami Grupy PKP na wydawanie trzech cyklicznych publikacji wewnętrznych: na zlecenie PKP S.A. Gazety „Twoja Kolej!” (dla pracowników 8 spółek Grupy), dwóch magazynów dedykowanych pracownikom Spółek PKP Cargo S.A. oraz PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/direct-publishing-group-dla-spolek-grupy-pkp,23288,artykul.html

W ramach współpracy firma zajmie się przygotowywaniem koncepcji graficznych wszystkich trzech magazynów, ich nową strukturą oraz strategicznym planowaniem kierunków ich rozwoju. W przypadku Gazety „Twoja Kolej!” oraz magazynu dla PKP PLK Direct Publishing Group powierzono także dystrybucję wśród pracowników.

Głównym celem zaproponowanych przez nas zmian było odświeżenie i nadanie lekkości makietom  magazynów, poprzez m.in. usystematyzowanie treści i podzielnie ich w odpowiednie działy – mówi Katarzyna Łada, client service & new business director w Direct Publishing Group S.A. Zarekomendowaliśmy klientom zastosowanie dużych wyimków, śródtytułów, elementów fast reading’u, a także infografik i elementów graficznych. Przede wszystkim jesteśmy nastawieni na detale – eleganckie paginacje, wyróżnienia działów, inicjały, znaczniki zakończenia tekstów oraz  dobór odpowiedniej typografii. 

Umowy podpisano na czas określony (dwie na rok, jedną na dwa lata).

Obsługę poszczególnych magazynów pozyskano każdorazowo w drodze odrębnego przetargu.

Źródło: Direct Publishing

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pilot the future – PLL LOT z kampanią rekrutacyjną
12 kwietnia br. rozpoczęła się kampania rekrutacyjna skierowana do pilotów pragnących dołączyć do załogi kokpitowej Polskich Linii Lotniczych LOT. W obliczu dynamicznego rozwoju branży lotniczej na świecie przewoźnik oferuje nie tylko niesamowitą możliwość rejsów na trasach międzynarodowych, ale także dynamiczną ścieżkę rozwoju oraz wyjątkowe perspektywy...
Mateusz Zając o Apple Vision Pro na konferencji 4Developers
Mateusz Zając, Software Engineering Manager w VML, na konferencji 4Developers poprowadzi wystąpienie na temat Apple Vision Pro oraz potencjału, jaki niesie ze sobą ta technologia. 
Sztuczna inteligencja na granicy ludzkiej percepcji
Jak mózg człowieka odnajduje się w erze AI? W nowym raporcie „Człowiek vs. AI: Czy AI przekroczyło granice ludzkiej percepcji?” Neuroinsight Lab (by SeeWidely) zgłębia złożoną interakcję między ludzkim poznaniem a sztuczną inteligencją, wykorzystując do tego zaawansowaną neuroTechnologię, w tym EEG i eye-tracking. IAB Polska objął patronat nad tą publikacją.
Opus B z nowym spotem Prostamolu Uno
Agencja Opus B przygotowała nowy spot dla marki Prostamol UNO. Emisja przewidziana jest na wszystkich rynkach Europy Środkowo-Wschodniej.
Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764