logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Divante wdrożyło nową platformę CDP.pl

  PR 29.01.2015, przeczytano 701 razy
ilustracjastrzałka

Spółka Divante, specjalizująca się w innowacyjnych rozwiązaniach dla e-commerce, odpowiada za budowę nowej odsłony serwisu CDP.pl, poprzednio należącego do grupy kapitałowej CD PROJEKT. Funkcjonalność platformy została dostosowana do nowej strategii CDP.pl, które zamierza konkurować na rynku sprzedaży online z takimi graczami jak Empik.com i Merlin.pl

 


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/divante-wdrozylo-nowa-platforme-cdp.pl,23790,artykul.html

Odświeżona wersja CDP.pl to nowa jakość na polskim rynku e-commerce. Finalny kształt serwisu powstał w wyniku wielomiesięcznej pracy zespołu Divante oraz agencji Ars Thanea, która odpowiadała za stworzenie layoutu witryny. Specjaliści z Divante opracowali innowacyjne rozwiązania, które z jednej strony czynią platformę maksymalnie przyjazną dla użytkowników, a z drugiej ułatwiają jej obsługę operacyjną i dalszy rozwój.

 

Nowy serwis CDP.pl został wzbogacony o szereg funkcjonalności, które wpływają na wygodę i komfort zakupów. Użytkownicy mogą wybierać spośród 40 tysięcy produktów z sześciu kategorii tematycznych, dostępnych w formie cyfrowej lub fizycznej. Każdy z nich został zaprezentowany w prosty i czytelny sposób. Wirtualne półki klienta, umożliwiają dystrybucję kluczy do produktów cyfrowych na różne platformy. Produkty zakupione w formie fizycznej można natomiast otrzymać przesyłką kurierską nawet tego samego dnia. Modele obsługi klienta zostały zintegrowane z procesami logistycznymi, zastosowano także systemy gwarantujące stabilne działanie aplikacji nawet przy bardzo dużym natężeniu ruchu.

Nowa platforma CDP.pl jest zasługą wielomiesięcznej pracy kilkudziesięciu specjalistów z Divante i Ars Thanea. Dzięki ich zaangażowaniu serwis wyróżnia się designem i nowoczesnym zapleczem technicznym. W zakresie obsługi klienta i dostaw chcieliśmy sięgnąć po wszystkie rozwiązania, które naszym zdaniem pozwolą z powodzeniem konkurować z największymi projektami e-commerce na polskim rynku – powiedział Michał Gembicki, CEO CDP.pl.

Wśród funkcjonalności dostępnych dla operatora sklepu znalazły się m.in.: przedsprzedaż produktów, panele agregujące dane od dostawców, rozbudowana obsługa procesowania zamówienia pomiędzy systemami i klientem czy zarządzanie półkami i licencjami klientów.

CDP.pl dociera do klientów bardzo otwartych na nowości i innowacje. Naszym celem było stworzenie serwisu, który zaoferuje użytkownikom coś więcej niż platformy e-commerce dotychczas obecne na rynku. Maksymalnie uproszczony proces zakupowy i błyskawiczna dostawa to trend, za którym będą podążać najważniejsi gracze branży e-commerce – powiedział Tomasz Karwatka, CEO Divante.

W ramach współpracy z CDP.pl Divante odpowiada także za działania efektywnościowe oraz hosting platformy. Spółka zajmie się również dalszym rozwojem serwisu.

Divante wdrożyło dotychczas kilkadziesiąt dużych projektów e-commerce. Spółka pracowała m.in. dla takich marek jak LPP/Reserved, Złote Wyprzedaże, Home&You czy ING Bank Śląski. 

Źródło: Divante

www.divante.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764