W październiku rusza kampania reklamowa Babeczki z kubeczka Dr. Oetkera – NOWOŚCI w portfolio Słodkiej Chwili – deserów jednoporcjowych z torebki.
W kampanii wykorzystana zostanie telewizja oraz internet, by dotrzeć do szerokiego grona konsumentów. Reklama ma na celu komunikację nowości – Babeczki z kubeczka gotowej w 1 minutę – dzięki przygotowaniu w mikrofalówce.
Babeczka z kubeczka jest przeznaczona dla osób, które mając wiele codziennych obowiązków, zajęć czy hobby chcą znaleźć kilka chwil na sprawienie sobie małej przyjemności.
Za kreację kampanii reklamowej Babeczki z kubeczka odpowiada BBDO Düsseldorf
Kampania w TV oraz internecie zaplanowana i kupiona przez Media Direction OMD.
Spoty emitowane będą w największych stacjach ogólnopolskich oraz najlepiej dopasowanych stacjach tematycznych.
Wraz ze starem kampanii telewizyjnej startuje także kampania online. Głównym jej filarem będzie emisja spotu reklamowego w ramach platform VOD oraz sieci reklam video. Spot będzie emitowany również w ramach serwisu YouTube.
Źródło: Dr. Oetker