logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Dr. Oetker wspiera reklamowo Babeczkę z kubeczka

  PR 22.10.2014, przeczytano 763 razy

W październiku rusza kampania reklamowa Babeczki z kubeczka Dr. Oetkera – NOWOŚCI w portfolio Słodkiej Chwili – deserów jednoporcjowych z torebki.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/dr.-oetker-wspiera-reklamowo-babeczke-z-kubeczka,22986,artykul.html

W kampanii wykorzystana zostanie telewizja oraz internet, by dotrzeć do szerokiego grona konsumentów. Reklama ma na celu komunikację nowości – Babeczki z kubeczka gotowej w 1 minutę – dzięki przygotowaniu w mikrofalówce.

Babeczka z kubeczka jest przeznaczona dla osób, które mając wiele codziennych obowiązków, zajęć czy hobby chcą znaleźć kilka chwil na sprawienie sobie małej przyjemności.

Za kreację kampanii reklamowej Babeczki z kubeczka odpowiada BBDO Düsseldorf

Kampania w TV oraz internecie zaplanowana i kupiona przez Media Direction OMD.

Spoty emitowane będą w największych stacjach ogólnopolskich oraz najlepiej dopasowanych stacjach tematycznych.

Wraz ze starem kampanii telewizyjnej startuje także kampania online. Głównym jej filarem będzie emisja spotu reklamowego w ramach platform VOD oraz sieci reklam video. Spot będzie emitowany również w ramach serwisu YouTube.

Źródło: Dr. Oetker

www.oetker.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Jarosław Łuczka Product Ownerem w Adquery
Do zespołu platformy technologicznej adQuery, oferującej kompleksowe rozwiązania z zakresu kampanii digital, dołączył Jarosław Łuczka. Jako Product Owner odpowiada za rozwój technologii w zakresie nowych funkcjonalności, komunikację oraz rozbudowę oferty produktowej firmy.
Nikon: uniwersalny superzoom Nikkor Z 28-400mm f/4-8 VR
Nikon wprowadza do sprzedaży nowy obiektyw zmiennoogniskowy z serii Z – NIKKOR Z 28-400mm f/4-8 VR. Dzięki kompaktowym wymiarom, małej masie i aż 14,2-krotności zooma jest on niezwykle uniwersalny i wygodny do w codziennym użytkowaniu z korpusem Nikon Z. Obiektyw sprawdzi się różnorodnych warunkach, zależnych od inspiracji: od rozległych krajobrazów, poprzez klimatyczną...
Przyszłość druku już tu jest - podsumowanie DTF Trendy 2024
W dniach 19-21 marca br. w API.PL odbyły się 3 dniowe spotkania DTF TRENDY 2024. Zorganizowano je, aby pokazać, jak technologia DTF się rozwija i jakie nowe rozwiązania pojawiają się na rynku. 
Zmiany w zarządzie ECCO Network
Globalna sieć agencji public relations Ecco Network, reprezentowana w Polsce przez - On Board Think Kong (OBTK) powiększa zarząd.
Uwagę w sklepach przyciągają dziś cyfrowe kioski
W dobie rosnącej cyfryzacji zakupów, najnowszy raport firmy doradczo-technologicznej Future Mind rzuca światło na znaczące różnice w percepcji konsumentów na temat technologii sklepowych. Wzbudzające niegdyś zdumienie kasy samoobsługowe stały się naturalnym elementem polskiego retailu, a konsumenci nie postrzegają ich już jako innowacji czy nowinki. Obecnie niewiadomą dla wielu...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764