logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Droga na Olimp z Lokalnym Certyfikowanym

  PR 23.04.2014, przeczytano 5178 razy
ilustracjastrzałka

Lokalny Certyfikowany już od kilku miesięcy robi wszystko na rzecz wsparcia lokalnego biznesu. Ponad 130 marek i przedsiębiorców wyróżnionych certyfikatem Lokalnego, warsztaty, spotkania, debaty. Pod skrzydłami Fundacji znajduje się jednak jeden projekt, na który warto zwrócić szczególną uwagę – „Droga na Olimp” autorstwa Dagmary Zmaczyńskiej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/droga-na-olimp-z-lokalnym-certyfikowanym,21438,artykul.html

Olimp – najwyższa góra w Grecji, mitologiczna siedziba bogów. Dagmara Zmaczyńska –  od początku 2014 roku zgłębia tajniki świata biznesu zakładając własną działalność.  Co szczyt i młoda projektantka mają ze sobą wspólnego? Drogę do sukcesu, którą możemy śledzić w felietonach na stronie Fundacji Lokalny Certyfikowany.

Dagmara prowadzi studio projektowe DZ Project i udowadnia, że także o młodych, początkujących przedsiębiorcach może być głośno.

Na przekór wątpliwościom

Najważniejszym zadaniem „Drogi na Olimp” jest zdobycie odpowiedzi na pytania, przed którymi staje każdy niedoświadczony przedsiębiorca. Jako pierwszy Dagmara wzięła na warsztat podatek liniowy i progresywny, badając, co je odróżnia i co może bardziej się opłacać. Siła „Drogi na Olimp” to czytelnicy, którzy chętnie wdają się w dyskusje na portalach społecznościowych Fundacji Lokalny Certyfikowany. Dynamiczny odzew spowodował, że wątpliwości rozwiały się już w komentarzach pod wpisem.

Pod górę pytań

Pytania mnożą się w miarę rozwoju biznesu. Problemy natury formalnej towarzyszą Dagmarze przez cały czas. Dylematy na temat umów, rozliczeń z urzędem skarbowym,  relacjach z klientami na początku drogi mogą być murem nie do przeskoczenia.

Jeśli labirynt biurokracji sprawia, że nie sposób otrzymać odpowiedzi na pytania – jest na to rada. Żmudnie należy szukać wszystkich możliwych rozwiązań, do skutku. Dagmara właśnie tak zrobiła i postanowiła dzielić się z innymi wiedzą, jaką zdobyła przecierając szlaki własnej działalności.

Walczę lokalnie

Dagmarę pod swoje skrzydła wzięła Fundacja Lokalny Certyfikowany, czyli kampania społeczna na rzecz lokalnego biznesu. Założycielom Fundacji, Bogumiłowi Jankiewiczowi i Janowi Adamskiemu, zależy na tym samym, o co walczy Dagmara. Na zwiększeniu dostępu do informacji na temat tego jak założyć swój biznes. - Naszą misją jest zwiększenie świadomości społecznej w zakresie mądrego wspierania lokalnego biznesu w taki sposób, by coraz efektywniej zaspokajał potrzeby nasze oraz naszych małych ojczyzn - mówią pomysłodawcy.

Będzie się działo

„Droga na Olimp“ to tylko jeden z kanałów, jakimi Fundacja pragnie dostarczać informacje do osób, które mają koncepcję na własną działalność. Warsztaty, spotkania, debaty, na których mile widziany jest każdy, komu bliska jest idea wspierania lokalnych przedsiębiorców – to tylko jedne z nielicznych pomysłów, jakie mają w zanadrzu założyciele Fundacji.

Źródło: Lokalny Certyfikowany

www.lokalny-certyfikowany.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Zbliżamy się do wprowadzenia drugiej z ogłoszonych przez rząd na 2024 rok podwyżek płacy minimalnej. Jak radzą sobie pracodawcy oraz pracownicy po pierwszej, styczniowej podwyżce? Czy są przygotowani na kolejną?
Popularność marek własnych jest coraz większa. Wartość tego sektora na polskim rynku wzrosła o 19 proc. rdr. i w 2023 r. przekroczyła 50 mld złotych. Ponadto 27 proc. konsumentów deklaruje, że w ciągu najbliższych 6 miesięcy chce kupować jeszcze więcej takich produktów. Kluczowym argumentem dla nabywców są konkurencyjne ceny, przy jednoczesnym...
Pokolenie Z chce zbierać punkty i wymieniać je na kupony promocyjne
Jak pokazują dane, klienci doceniają benefity, jakie zapewniają im programy lojalnościowe. To narzędzie marketingowe to też korzyść dla przedsiębiorców, którzy zyskują sposób na zaangażowanie swoich klientów. Proponując im dedykowane benefity przy zakupach, mogą zatrzymać klienta na dłużej, także młodego pokolenia, uchodzącego za niezbyt...
Raport „Żyjesz w phygitalu, choć o tym nie wiesz. Jak Polacy korzystają z technologii łączących światy online i offline?” opracowany przez firmę doradczo-technologiczną Future Mind, poświęca dużo uwagi temu, jakie podejście do technologii ma generacja silvers . Jak pokazują wnioski zawarte w raporcie, coraz więcej starszych osób styka się z...
Ogólnie rosnące koszty prowadzenia działalności gospodarczej otwierają ranking obecnych obaw mikroprzedsiębiorstw i małych firm. Tak deklaruje 41,3% respondentów. Nieznacznie mniej wskazań dotyczy problemu nierzetelnych kontrahentów, bo 39,7%. Z kolei 28,2% ankietowanych niepokoi podnoszenie składek zusowskich. Badanie też pokazuje, że uczestnicy sondażu...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764