logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Druga odsłona kampanii „3 x TAK” Sklepów Komfort

  PR 31.07.2014, przeczytano 1783 razy
ilustracjastrzałka

Po trzech rodzajach paneli przyszedł czas na trzy wykładziny. Również dobrane do potrzeb różnych grup konsumentów i w ramach akcji promocyjnej do końca wakacji oferowane w niższych cenach. Akcję wspiera nowa odsłona kampanii reklamowej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/druga-odslona-kampanii-3-x-tak-sklepow-komfort,22309,artykul.html

Założeniem letniej promocji KOMFORTU „3 x TAK” było dotarcie do różnych grup konsumentów, poprzez stworzenie atrakcyjnej oferty cenowej na produkty odpowiadające  różnym potrzebom. Timing akcji jest ściśle związany z okresem letnich remontów. 

Sierpniowa odsłona kampanii dotyczy wykładzin. Analogicznie jak w przypadku paneli, KOMFORT oferuje produkty „Tak tani” i „Tak korzystny”. Trzecia okazja cenowa to z kolei „Tak zabawna” wykładzina dla dzieci.

„Zgodnie z założeniami druga odsłona kampanii „3 x TAK” jest całkowicie spójna poprzednią, zmieniają się jedynie promowane produkty”. – mówi Anna Heimberger, Dyrektor Marketingu Sklepy KOMFORT S.A. – „Mamy wykładzinę Avalon w wyjątkowo niskiej cenie oraz wykładzinę Carezza w cenie niezwykle korzystnej w stosunku do jej jakości. Trzeci produkt, wykładzina Happy Owl, jest to z kolei produkt dedykowany pokojom dziecięcym - bardzo na czasie przed rozpoczęciem roku szkolnego”.

Nowa odsłona kampanii reklamowej rozpocznie się 1 sierpnia br. Podobnie jak w pierwszym etapie, realizowana będzie przede wszystkim za pośrednictwem telewizji (Polsat, TVN i kanały tematyczne). Akcja komunikowana będzie również kanałach VOD oraz radio i Internecie. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Starlink.

Informacje o promocji pojawiły się również w punktach sprzedaży. Na terenie Sklepów KOMFORT umieszczone zostały dedykowane bannery, plakaty oraz promocyjne ekspozytory. 

Promocja „3 x TAK” obowiązuje we wszystkich sklepach KOMFORT od 24 czerwca do 31 sierpnia br. lub do wyczerpania zapasów. Obejmuje również zamówienia złożone za pośrednictwem sklepu internetowego www.komfort.pl. Dodatkowo w czasie trwania promocji Sklepy KOMFORT oferują atrakcyjny system ratalny. Raty 0%, bez żadnych ukrytych kosztów i prowizji obowiązują na cały asortyment.

Źródło: KOMFORT S.A.

www.komfort.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
Mural od Audika kontra zagrożenie hałasem
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764