Po trzech rodzajach paneli przyszedł czas na trzy wykładziny. Również dobrane do potrzeb różnych grup konsumentów i w ramach akcji promocyjnej do końca wakacji oferowane w niższych cenach. Akcję wspiera nowa odsłona kampanii reklamowej.
Założeniem letniej promocji KOMFORTU „3 x TAK” było dotarcie do różnych grup konsumentów, poprzez stworzenie atrakcyjnej oferty cenowej na produkty odpowiadające różnym potrzebom. Timing akcji jest ściśle związany z okresem letnich remontów.
Sierpniowa odsłona kampanii dotyczy wykładzin. Analogicznie jak w przypadku paneli, KOMFORT oferuje produkty „Tak tani” i „Tak korzystny”. Trzecia okazja cenowa to z kolei „Tak zabawna” wykładzina dla dzieci.
„Zgodnie z założeniami druga odsłona kampanii „3 x TAK” jest całkowicie spójna poprzednią, zmieniają się jedynie promowane produkty”. – mówi Anna Heimberger, Dyrektor Marketingu Sklepy KOMFORT S.A. – „Mamy wykładzinę Avalon w wyjątkowo niskiej cenie oraz wykładzinę Carezza w cenie niezwykle korzystnej w stosunku do jej jakości. Trzeci produkt, wykładzina Happy Owl, jest to z kolei produkt dedykowany pokojom dziecięcym - bardzo na czasie przed rozpoczęciem roku szkolnego”.
Nowa odsłona kampanii reklamowej rozpocznie się 1 sierpnia br. Podobnie jak w pierwszym etapie, realizowana będzie przede wszystkim za pośrednictwem telewizji (Polsat, TVN i kanały tematyczne). Akcja komunikowana będzie również kanałach VOD oraz radio i Internecie. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Starlink.
Informacje o promocji pojawiły się również w punktach sprzedaży. Na terenie Sklepów KOMFORT umieszczone zostały dedykowane bannery, plakaty oraz promocyjne ekspozytory.
Promocja „3 x TAK” obowiązuje we wszystkich sklepach KOMFORT od 24 czerwca do 31 sierpnia br. lub do wyczerpania zapasów. Obejmuje również zamówienia złożone za pośrednictwem sklepu internetowego www.komfort.pl. Dodatkowo w czasie trwania promocji Sklepy KOMFORT oferują atrakcyjny system ratalny. Raty 0%, bez żadnych ukrytych kosztów i prowizji obowiązują na cały asortyment.
Źródło: KOMFORT S.A.