logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Druga Ogólnopolska Wystawa Znaków Graficznych

   22.06.2015, przeczytano 2886 razy
ilustracjastrzałka
Wystawa w 1969 r.

Między wrześniem 2015 roku, a marcem 2016 roku w Gdyni (Centrum Designu Gdynia),  Warszawie (Muzeum Sztuki Nowoczesnej) i Wrocławiu (galeria Dizajn BWA Wrocław) odbędzie się Druga Ogólnopolska Wystawa Znaków Graficznych,  rezentującą najlepsze współczesne znaki graficzne z lat 1945-1969 oraz 2000-2015.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/druga-ogolnopolska-wystawa-znakow-graficznych,25203,artykul.html

Organizatorzy zapraszają do udziału w wystawie, projekty zrealizowane w latach 2000-2015 można przesyłać za pośrednictwem formularza na stronie do dnia 30 czerwca 2015 roku.

Druga Ogólnopolska Wystawa Znaków Graficznych nawiązuje do legendarnego wydarzenia z 1969 roku,  na którym zaprezentowano dokonania nestorów polskiej grafiki użytkowej takich jak: Ryszard Bojar, Roman Duszek, Jan Hollender, Karol Śliwka, Leon Urbański i wielu innych.

Kuratorzy wystawy: Patryk Hardziej i Rene Wawrzkiewicz
Partnerzy wydarzenia: Centrum Designu Gdynia, Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie,  galeria Dizajn BWA Wrocław.

Więcej informacji

Źródło: STGU

www.stgu.pl

Fotografie pochodzą z historycznej Pierwszej Ogólnopolskiej Wystawy Znaków Graficznych. Warszawa, maj 1969 rok. fot. CAF, J. Muszyński

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764