logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Dwa nowe zlecenia agencji Lawenda Public Relations

  PR 30.10.2014, przeczytano 748 razy

Agencja Lawenda Public Relations pozyskała dwa zlecenia. Zajmie się promocją branżowych Targów RetailShow oraz po raz trzeci wypromuje Dzień Darmowej Dostawy dla dotychczasowego klienta, serwisu eKomercyjnie.pl.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/dwa-nowe-zlecenia-agencji-lawenda-public-relations,23080,artykul.html

Agencja rozpoczęła współpracę z organizatorem Międzynarodowych Targów Wyposażenia, Technologii i Usług dla Handlu RetailShow, firmą ECP Polska. W listopadzie odbędzie się piąta edycja tych targów, które są wiodącym wydarzeniem branży handlowej w Europie Środkowo-Wschodniej. Wystawcy zaprezentują najnowsze produkty i rozwiązania niezbędne do wyposażenia i aranżacji placówek handlowych. Zakres zleconych Agencji działań obejmuje: przygotowanie planu PR, media relations i doradztwo wizerunkowe.

Z kolei serwis eKomercyjnie.pl już po raz trzeci powierzył zespołowi z firmy Lawenda Public Relations działania PR na rzecz akcji „Dzień Darmowej Dostawy 2014”. Działania obejmują doradztwo PR oraz media relations. Dzień Darmowej Dostawy w tym roku odbędzie się 2 grudnia br. W tym dniu klienci będą mogli dokonać zakupów w sklepach biorących udział w akcji bez ponoszenia kosztów przesyłki. 

Źródło: Lawenda Public Relations

www.lawendapr.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764