Agencja Lawenda Public Relations pozyskała dwa zlecenia. Zajmie się promocją branżowych Targów RetailShow oraz po raz trzeci wypromuje Dzień Darmowej Dostawy dla dotychczasowego klienta, serwisu eKomercyjnie.pl.
Agencja rozpoczęła współpracę z organizatorem Międzynarodowych Targów Wyposażenia, Technologii i Usług dla Handlu RetailShow, firmą ECP Polska. W listopadzie odbędzie się piąta edycja tych targów, które są wiodącym wydarzeniem branży handlowej w Europie Środkowo-Wschodniej. Wystawcy zaprezentują najnowsze produkty i rozwiązania niezbędne do wyposażenia i aranżacji placówek handlowych. Zakres zleconych Agencji działań obejmuje: przygotowanie planu PR, media relations i doradztwo wizerunkowe.
Z kolei serwis eKomercyjnie.pl już po raz trzeci powierzył zespołowi z firmy Lawenda Public Relations działania PR na rzecz akcji „Dzień Darmowej Dostawy 2014”. Działania obejmują doradztwo PR oraz media relations. Dzień Darmowej Dostawy w tym roku odbędzie się 2 grudnia br. W tym dniu klienci będą mogli dokonać zakupów w sklepach biorących udział w akcji bez ponoszenia kosztów przesyłki.
Źródło: Lawenda Public Relations