logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Dywanowe wietrzenie magazynów w sklepach Komfort z kampanią reklamową

  PR 29.09.2014, przeczytano 1150 razy
ilustracjastrzałka

Już 1 października rozpoczyna się wielka wyprzedaż dywanów w sklepach Komfort. Rabaty sięgną aż do 90%. Akcji towarzyszy kampania reklamowa.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/dywanowe-wietrzenie-magazynow-w-sklepach-komfort-z-kampania-reklamowa,22750,artykul.html

Po raz pierwszy taka okazja

Wyprzedaż rozpoczyna się 1 października. Tak atrakcyjne rabaty na zmieniającą się kolekcję dywanów największa w kraju sieć sprzedaży z dywanami, wykładzinami, panelami i podłogami drewnianymi wprowadza po raz pierwszy.

„Obniżki sięgają nawet 80-90%. W ofercie promocyjnej mamy 15 000 dywanów, dostępnych w ponad 100 sklepach na terenie całego kraju oraz w sklepie internetowym na www.komfort.pl. Taka okazja naprawdę nieprędko się powtórzy.” – mówi Anna Heimberger, Dyrektor Marketingu Sklepy Komfort S.A. 

Kampania reklamowa

Akcji towarzyszy kampania reklamowa. Od 24 września w ogólnopolskich stacjach radiowych (Radio Zet, RMF FM, Radio Złote Przeboje, Chilli Zet) usłyszeć można spoty promocyjne. Dodatkowo w sklepach Komfort w całym kraju oraz na www.komfort.pl pojawiły się dedykowane plakaty, billboardy oraz bannery promocyjne.

Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Starlink. Kreacją oraz oznaczeniem punktów sprzedaży zajął się dział marketingu Sklepów Komfort.

Źródło: Komfort

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764