logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Dzień Przyjaciół Piłki Nożnej z kampanią i akcją społeczną

  PR 13.05.2014, przeczytano 1201 razy

Rusza kampania promocyjna wokół II Dnia Przyjaciół Piłki Nożnej i akcji społecznej „Razem Wygrywamy z Rakiem Piersi”. Poprzez ulotki, plakaty, strony internetowe, a także działania w mediach społecznościowych kampania będzie zachęcała miłośników futbolu do wzięcia udziału w Wielkich Meczach Przyjaciół Piłki Nożnej i promowania wśród kobiet prozdrowotnego zachowania zmniejszającego ryzyko zachorowania na nowotwór piersi.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/dzien-przyjaciol-pilki-noznej-z-kampania-i-akcja-spoleczna,21614,artykul.html

Mecze będą rozgrywane na boiskach szkolnych, orlikach, a także dużych stadionach na terenie całego kraju. W pojedynkach wezmą udział zarówno profesjonalni zawodnicy i trenerzy, amatorzy, dzieci, a także seniorzy. Każdy może włączyć się w to piłkarskie święto i zorganizować mecz w swojej miejscowości. Kampania obejmuje działania ATL, BTL i PR. II Dzień Przyjaciół Piłki Nożnej i akcja „Razem Wygrywamy z Rakiem Piersi” odbędą się 8 czerwca br., w rocznicę UEFA EURO 2012.

Pomysłodawcą i koordynatorem wydarzenia jest Fundacja Piłka jest Piękna. Współorganizatorem akcji społecznej jest Federacja Stowarzyszeń Amazonki. Za działania PR odpowiada Practum Consulting.

Ideę Dnia Przyjaciół Piłki Nożnej w całej Polsce wspierają liczne organizacje i osobistości ze świata sportu, kultury i polityki. Na liście tych, którzy podpisali kartę poparcia dla organizacji tego wydarzenia znaleźli się premier Donald Tusk, minister sportu Andrzej Biernat, Zbigniew Boniek, Robert Lewandowski, Jakub Błaszczykowski, Przemysław Tytoń, Damien Perquis, Dorota Zawadzka, Dariusz Dziekanowski i wiele innych znanych osób. Patronat nad tegoroczną edycją objął Związek Miast Polskich.

- Dzień Przyjaciół Piłki Nożnej ma na celu nie tylko popularyzację tej dyscypliny sportowej, ale też promocję istotnych społecznie kwestii związanych ze zdrowiem, bezpieczeństwem czy edukacją i kulturą fizyczną. W tym roku będziemy grać nie tylko z pożytkiem dla piłki, ale i dla pań, by zachęcać je do wykonywania badań pozwalających na wczesne wykrywanie nowotworu piersi. Zgodnie z danymi Centrum Onkologii za 2011 rok, średnio co 90 minut z powodu raka sutka umiera jedna kobieta w Polsce. Liczymy, że poprzez dodatkowe zaangażowanie mężczyzn w profilaktykę i wykrycie tej choroby w ramach Dnia Przyjaciół Piłki Nożnej uda się nam wygrać życie wielu pań. Tym bardziej, że przecież nowotwór odpowiednio wcześnie wykryty jest uleczalny ­– mówi Krzysztof Bąk, prezes Fundacji Piłka jest Piękna.

Kampania ruszyła wraz z uruchomieniem rejestracji meczów na www.dppn.pl. Na tej stronie dostępne są również wszelkie potrzebne materiały dla organizatorów Wielkich Meczów. Ponadto działania informacyjne o II Dniu Przyjaciół Piłki Nożnej prowadzone będą w mediach społecznościowych - Facebook, Twitter i Google+. Banery reklamujące lokalne „Wielkie Mecze Przyjaciół Piłki Nożnej” będą zamieszczane na wspierających wydarzenie lokalnych stronach internetowych m.in. klubów piłkarskich, wszystkich partnerów oraz firm i organizacji wspierających. Mecze będą również promowane w lokalnej prasie i portalach internetowych. Dodatkowo organizatorzy i partnerzy wydarzenia rozsyłać będą mailing. Przygotowano także plakaty meczowe, które pojawią się w miejscach, gdzie bywają potencjalni kibice i sympatycy piłkarscy oraz kobiety, którym dedykowana jest akcja „Razem wygrywamy z rakiem piersi”. Z kolei w trakcie boiskowych zmagań, 8 czerwca, wszystkim paniom zgromadzonym na meczach, przy wsparciu ponad 25 tys. Amazonek, wręczane będą „Różowe Kartki”. Ma to być inspiracja do przestrzegania zachowań prozdrowotnych zmniejszających ryzyko zachorowania na raka piersi, a jednocześnie zaproszenie dla wszystkich kobiet do wykonywania badań umożliwiających wczesne wykrywanie tej choroby jeszcze przed zakończeniem Piłkarskich Mistrzostw Świata w Brazylii.

- Chcemy zachęcić wszystkich Przyjaciół Piłki Nożnej do włączenia się w to sportowe święto i zorganizowania własnego Wielkiego Meczu, byśmy wspólnie zagrali dla zdrowia kobiet, a przy okazji przywołali ponownie pozytywne emocje, jakie towarzyszyły nam w trakcie UEFA EURO 2012. Tylko podczas pierwszej edycji Dnia Przyjaciół Piłki Nożnej w biało-czerwonej oprawie rozegranych zostało ponad 360 meczów, w których wzięło udział 730 drużyn ze wszystkich województw. Liczymy, że w tym roku będzie nas jeszcze więcej, tak byśmy zorganizowali ponad 1000 spotkań w każdym zakątku kraju – zapowiada Krzysztof Bąk.

Działania PR wokół II Dnia Przyjaciół Piłki Nożnej realizuje agencja public relations Practum Consulting. Akcję wspierają też agencja Hive Sports & Media oraz Empire Sport.

Źródło: Practum Consulting

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764