logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Effie Awards 2015 - 90 osobowe jury 16 edycji konkursu efektywności w reklamie

  PR 28.05.2015, przeczytano 2467 razy

Do 1 czerwca włącznie, można zgłaszać kampanie w 16. edycji międzynarodowego konkursu Effie Awards, organizowanego w Polsce przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR. Konkurs nagradza efektywność działań komunikacyjnych i osiągane, dzięki nim, wyniki biznesowe. Głównym przewodniczącym tegorocznego jury konkursu Effie Awards jest Sebastian Mikosz, Prezes Zarządu PLL LOT. Pokieruje on obradami jury podzielonego na sześć grup, którym przewodniczyć będą: Iwona Doktorowicz, Wiceprezes ds. Marketingu w Kompanii Piwowarskiej; Piotr Bubak, CMO Grupa Onet; Marcin Gaworski, Dyrektor Zarządzający i Partner w 180Heartbeats + JUNG V. MATT; Barbara Pasterczyk, Dyrektor Departamentu Komunikacji Marketingowej ING Bank Śląski; Agnieszka Kosik, CEO MediaCom Warszawa oraz Alina Prawdzik, niezależny ekspert i doradca e-commerce dla polskich i zagranicznych firm. 


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/effie-awards-2015---90-osobowe-jury-16-edycji-konkursu-efektywnosci-w-reklamie,25008,artykul.html

Jury składa się z praktyków, ekspertów i autorytetów w szeroko rozumianej branży komunikacji marketingowej. Są wśród nich przedstawiciele reklamodawców, agencji komunikacyjnych, mediów i instytutów badawczych oraz niezależni branżowi eksperci. Pełna lista członków jury Effie 2015 znajduje się na stronie www.effie.pl/jury-2015/.  

Effie to najważniejszy globalny konkurs oceniający efektywność działań marketingowych i ich wpływ na wyniki biznesowe firm. Jurorzy oceniają prace w 4 obszarach: wyzwanie strategiczne i przyjęte cele, idea komunikacyjna, rozwinięcie idei w działania reklamowe oraz efekty komunikacji. „Nagroda Effie to najwyższa skuteczność (wyniki) w najlepszej formie (kreacja) skonfrontowana z najlepszymi w branży.” – mówi Barbara Pasterczyk, Dyrektor Departamentu Komunikacji Marketingowej ING Bank Śląski.

Ocena i przyznanie nagród dla najlepszych prac przez eksperckie grono jurorów sprawia, że nagroda Effie to jedno z najważniejszych wyróżnień, jakim może być nagrodzona kampania oraz jej twórcy, zarówno po stronie agencji, jak i marketingów firm.

„Najważniejszą rolą marketingu jest budowa pozycji i rozwój przedsiębiorstwa. Dlatego wskaźniki dotyczące efektywności biznesowej działań marketingowych są dla nas marketerów najważniejsze. Effie to jedyny konkurs, który patrzy na aktywności marketingowe i reklamowe z tej perspektywy, odzwierciedlając sedno działań każdej firmy.” – komentuje Piotr Bubak, CMO Grupa Onet.

Autorem kampanii wspierającej Effie Awards jest VML Poland, która stworzyła koncepcję kreatywną „I EFFIE YOU!” Agencja odpowiada również za realizację działań reklamowych towarzyszących Effie. Działania w ramach idei „I EFFIE YOU” mają przybliżyć konkurs uczestnikom, szczególnie tym, którzy po raz pierwszy biorą pod uwagę walkę o statuetkę Effie. Koncepcja oparta jest na językowej zabawie słownej nawiązującej do fraz: I challenge you, I nominate you, I congratulate you. Kampania rzuca zatem wyzwanie zgłaszającym i daje możliwość porównania wyników ich działań z kampaniami zgłaszanymi, nominowanymi i nagradzanymi w poprzednich edycjach konkursu. Dane te nigdy wcześniej nie były publikowane (zobacz infografikę i pobierz plik PDF). 

Nagrody Effie Awards zostaną wręczone 12 października podczas uroczystej gali w Teatrze Wielkim w Warszawie. 

Wsparcie dla konkursu zapewniają partnerzy oraz media. Audytorem konkursu jest Firma Prawnicza LSW, a Patronem Głównym PKPP Lewiatan. Sponsorami Strategicznymi tegorocznej edycji konkursu Effie zostali: Radio Zet, TVN, Onet. Sponsorami Wspierającymi są: AMS, Facebook, Multikino Media. Z kolei Premium TV, Internet Media Services zostali Partnerami Merytorycznymi. Partnerem konkursu jest Nespresso. Patronami Medialnymi 16. Edycji konkursu Effie są: ThinkThank, Radio Zet Chilli, NowyMarketing.pl i Biznes.pl.

Zgłoszenia można dokonać poprzez platformę konkursową www.platforma.sar.org.pl

Więcej informacji o konkursie, regulamin i lista tegorocznych kategorii dostępne są na stronie www.effie.pl

Źródło: Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR

www.sar.org.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764