logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Effie Awards: Srebro dla S4

  PR 10.10.2012, przeczytano 2748 razy

Realizowana przez agencję S4 kampania preparatu magnezowego "BluMAG jedyny z pełną dawką magnezu" dla PPF Hacso – Lek została nagrodzona srebrną statuetką EFFIE w prestiżowym konkursie EFFIE AWARDS w kategorii launch produktu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/effie-awards%3A-srebro-dla-s4,16878,artykul.html

EFFIE Awards to jeden z najważniejszych na świecie konkursów branży komunikacji marketingowej. Konkurs nagradza sukcesy rynkowe marek osiągnięte dzięki wdrożonym kampaniom reklamowym. W tegorocznej 13. edycji konkursu jury przyznało 3 złote, 25 srebrnych i 15 brązowych nagród, w tym jedna srebrna statuetka powędrowała do S4.

Największym mierzalnym sukcesem kampanii zrealizowanej przez S4 był bezprecedensowy wzrost sprzedaży preparatu BluMAG jedyny w swojej kategorii. Udało się to dzięki konsekwentnej budowie potrzeby zażywania pełnej dziennej dawki magnezu i wyróżnienie się w ten sposób na tle konkurencji.  Wprowadzenie produktu na rynek i start kampanii miały miejsce w listopadzie 2010 roku. W marcu 2011 roku BluMAG jedyny stał się nr 1 na rynku preparatów magnezowych z blisko 20% udziałem w rynku.

Ze strony agencji za działania dla tego klienta odpowiadały: Agnieszka Cachro, client service director, Magdalena Łucek, account manager. Projekt przygotowały Agnieszka Meder, creative group head, Agnieszka Godlewska, senior copywriter oraz Agnieszka Czop, art director.

Źródło: S4

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
Hardmade łamie stereotypy z pomocą nowej platformy komunikacyjnej
Hardmade, marka piwa Kompanii Piwowarskiej, przechodzi szereg rewolucyjnych zmian. 19 kwietnia br. wystartowała nowa platforma kreatywna, wprowadzając brand heroskę – Mrs. Hardmade. W portfolio debiutują również nowe, innowacyjne warianty smakowe jak Blackberry Vanilla, Exotic Kumkwat i bezalkoholowy Citrus Ice Tea Crush. Dodatkowo opakowania zyskały odświeżoną szatę...
Marka kosmetyczna Oriflame rozpoczęła swoją pierwszą kampanię na platformie Twitch, w ramach komunikacji nowej platformy wizerunkowej „Reach Your Happy Place”. Współpracując z siedmioma polskimi streamerami, Oriflame zachęca młodych, aktywnych graczy do odkrywania swoich szczęśliwych miejsc. Za wejście marki Oriflame do świata gamingu i realizację kampanii na platformie...
Polpharma Metafen - nowa kampania digitalowa
Polpharma stawia na nową komunikację marki Metafen skierowaną do młodych odbiorców.
Social media marki Monster Munch pod opieką Hand Made
Agencja wygrała przetarg na obsługę mediów społecznościowych marki Monster Munch, należącej do Lorenz.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764