Realizowana przez agencję S4 kampania preparatu magnezowego "BluMAG jedyny z pełną dawką magnezu" dla PPF Hacso – Lek została nagrodzona srebrną statuetką EFFIE w prestiżowym konkursie EFFIE AWARDS w kategorii launch produktu.
EFFIE Awards to jeden z najważniejszych na świecie konkursów branży komunikacji marketingowej. Konkurs nagradza sukcesy rynkowe marek osiągnięte dzięki wdrożonym kampaniom reklamowym. W tegorocznej 13. edycji konkursu jury przyznało 3 złote, 25 srebrnych i 15 brązowych nagród, w tym jedna srebrna statuetka powędrowała do S4.
Największym mierzalnym sukcesem kampanii zrealizowanej przez S4 był bezprecedensowy wzrost sprzedaży preparatu BluMAG jedyny w swojej kategorii. Udało się to dzięki konsekwentnej budowie potrzeby zażywania pełnej dziennej dawki magnezu i wyróżnienie się w ten sposób na tle konkurencji. Wprowadzenie produktu na rynek i start kampanii miały miejsce w listopadzie 2010 roku. W marcu 2011 roku BluMAG jedyny stał się nr 1 na rynku preparatów magnezowych z blisko 20% udziałem w rynku.
Ze strony agencji za działania dla tego klienta odpowiadały: Agnieszka Cachro, client service director, Magdalena Łucek, account manager. Projekt przygotowały Agnieszka Meder, creative group head, Agnieszka Godlewska, senior copywriter oraz Agnieszka Czop, art director.
Źródło: S4