logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Envelo przesyła Ostatnie Kostki Milki

  PR 28.05.2015, przeczytano 594 razy

W ramach akcji „Komu podarujesz Ostatnią Kostkę”, została udostępniona funkcja przesyłania do wybranej osoby prawdziwej kostki czekolady Milka. Za kompleksową obsługę pocztową odpowiada Poczta Polska Usługi Cyfrowe, działająca pod marką Envelo.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/envelo-przesyla-ostatnie-kostki-milki,25006,artykul.html

Aby przesłać komuś bliskiemu limitowaną przesyłkę z ostatnią kostką czekolady Milka należy wejść na stronę www.fioletowastrona.pl i wpisać kod z opakowania specjalnej tabliczki 100-gramowej bez ostatniej kostki i wybrać opcję przesyłki tradycyjnej.

Cały proces - od formularza adresowego na stronie (udostępnionego w formie API do aplikacji neokartki hybrydowej Envelo), poprzez konfekcjonowanie i nadawanie na Pocztę - realizowany jest przez spółkę Poczta Polska Usługi Cyfrowe.

– Dzięki API do neokartki hybrydowej, czyli tworzonej elektronicznie, a dostarczanej w formie fizycznej przez listonoszy Poczty Polskiej, przed firmami otwierają się ogromne możliwości realizowania szeregu kreatywnych, również spersonalizowanych akcji promocyjno-reklamowych, a dodatkowo przesyłania np. próbek w atrakcyjnych cenach – mówi Robert Cieśluk, dyrektor sprzedaży i marketingu w Poczta Polska Usługi Cyfrowe.

Źródło: Poczta Polska

poczta-polska.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764