logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Epson rozszerza gamę komercyjnych drukarek fotograficznych

  PR 17.09.2014, przeczytano 742 razy
ilustracjastrzałka

Firma Epson z przyjemnością informuje o premierze rynkowej rozwiązania SureLab D7 Studio, które zaprezentowane zostało podczas targów fotograficznych Photokina, odbywających się w dniach 16–21 września w Kolonii (stoisko B11, hala 2.2, centrum wystawowe Kölnmesse). To skalowalne i elastyczne rozwiązanie można łatwo dostosować do potrzeb użytkowników i wykorzystywać zarówno w sklepie jako samoobsługowy terminal do realizacji zamówień, jak i — po dodaniu drukarki SureLab D700 — jako mikrolaboratorium fotograficzne „za ladą”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/epson-rozszerza-game-komercyjnych-drukarek-fotograficznych,22631,artykul.html

SureLab D7 Studio ma rozszerzać możliwości firm zajmujących się przetwarzaniem obrazu i popularnych sklepów w centrach miast. Urządzenie generuje wysokiej jakości wydruki, panoramy, składane materiały i kartki na szerokiej gamie nośników, w tym na matowych, błyszczących i powlekanych nośnikach papierowych. Udostępnia również wydruki w wielu rozmiarach (o szerokości od ok. 10 do 21 cm (A4) i długości od ok. 8,9 cm do niemal 1 m). Rozwiązanie obsługuje też liczne nośniki wejściowe, w tym karty pamięci, urządzenia podłączane przez złącza USB i Bluetooth, płyty CD/DVD, serwis Facebook oraz smartfony/tablety, co przyspiesza i ułatwia kreatywną reprodukcję projektów i zdjęć oraz uzyskiwanie efektów najwyższej klasy.

„SureLab D7 Studio to niestandardowe, skalowalne rozwiązanie dla sklepów fotograficznych, punktów druku, sprzedawców detalicznych i lokalnych fotografów, którzy chcą rozszerzyć swoją działalność o produkty i usługi pozwalające im generować nowe przychody, a przy tym nadal czerpać korzyści z niskich kosztów druku” — powiedział Duncan Ferguson, dyrektor ds. profesjonalnych systemów graficznych w firmie Epson Europe.

SureLab D7 Studio udostępnia samoobsługowy terminal do realizacji zamówień z ekranem dotykowym, a także dwie drukarki. Do urządzenia można dodać kolejne trzy moduły rozszerzające, co zwiększa całkowitą liczbę podłączonych drukarek do ośmiu. Można z nich korzystać równocześnie; sterowanie odbywa się za pośrednictwem terminalu do obsługi zamówień, wyposażony w 22-calowy ekran wielodotykowy. 

System zapewnia wyraźne, żywe obrazy dzięki wykorzystaniu sprawdzonych narzędzi Epson w dziedzinie profesjonalnego druku fotograficznego, takich jak technologia głowic drukujących Micro PiezoTM i atramenty UltraChrome D6-S. Urządzenie SureLab D7 Studio jest łatwe w serwisowaniu i wyposażone w wytrzymałe ostrze do przycinania papieru, co pomaga ograniczyć przestoje w pracy oraz zaoszczędzić czas i pieniądze. 

Rozwiązanie SureLab D7 Studio jest już dostępne na rynku. 

Najważniejsze cechy urządzenia SureLab D7 Studio:

  • Podstawowe mikrolaboratorium — terminal do realizacji zamówień i obudowa z dwoma drukarkami
  • Otwarty system oferujący wiele opcji wyjściowych, w tym laboratoria zewnętrzne
  • Możliwość rozbudowy przez dodanie nawet trzech modułów rozszerzających, które udostępniają łącznie sześć dodatkowych drukarek
  • Wydruki na papierowych nośnikach matowych, a także błyszczących i powlekanych 
  • Wydruki o szerokości 10 cm, 12,7 cm, 15,2 cm lub 20,3 cm bądź A4 za pomocą jednej drukarki
  • Wydruki o długości od 8,9 cm aż do 100 cm
  • Szybkość wydruku (w przypadku wydruków o wielkości 10x15 cm) na poziomie 360 arkuszy na godzinę
  • Wydruki w formacie 20 x 30,5 cm w ciągu 30 sekund (w trybie szybkim)
  • Wydruki w formacie 15 x 10 cm w ciągu 8 sekund (w trybie szybkim)
  • Długość rolki papieru: 65 m 
  • Długi cykl życia, minimalne wymagania serwisowe
  • Rozdzielczość na poziomie 720 dpi/1440 dpi (w trybie szybkim 720 x 360 dpi; standardowo 720 x 720 dpi; wysoka jakość 1440 x 720 dpi)
  • Atramenty UltraChrome D6-S w pojedynczych wkładach atramentowych o pojemności 200 ml

Źródło: Epson

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764