logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Epson zwraca do 210 zł za drukarki z systemem stałego zasilania

  PR 24.10.2014, przeczytano 759 razy
ilustracjastrzałka

Użytkownicy, którzy w okresie od 1 października do 31 grudnia 2014 roku zakupią urządzenia drukujące Epson wyposażone w system stałego zasilania w atrament (ITS) mogą otrzymać zwrot części kosztów poniesionych na zakup.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/epson-zwraca-do-210-zl-za-drukarki-z-systemem-stalego-zasilania,23010,artykul.html

Kwoty zwrotu:

  • Epson L110 – 45 zł
  • Epson L120 – 45 zł
  • Epson L210 – 45 zł
  • Epson L300 – 45 zł
  • Epson L355 – 65 zł
  • Epson L550 – 85 zł
  • Epson L800 – 85 zł
  • Epson L1300 – 170 zł
  • Epson L1800 – 210 zł


Urządzenia Epson serii L zapewniają niezwykle niskie koszty, wysokiej jakości druku. Wyposażone są one  w duże pojemniki na atrament, który uzupełniany jest przez użytkownika z butelek o pojemności 70 lub 140 ml. Z jednego napełnienia pojemników wydrukować można ok. 4000 czarno-białych stron i 6500 w kolorze. Orientacyjne koszty druku – bez kosztu papieru – to poniżej 1 grosza w czerni i mniej niż 2 grosze w kolorze.

Warunkiem uzyskania zwrotu jest wypełnienie formularza zgłoszenia na stronie http://www.epson.pl/zwrot

Źródło: Epson

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764