logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Eska Rock liderem wśród stacji rockowych w Warszawie

  PR 14.01.2015, przeczytano 1458 razy

Eska ROCK to bezsprzeczny lider w grupie 20-39 lat wśród stacji rockowych nadających w Warszawie. Rozgłośnia utrzymuje silną pozycję, dystansując konkurencję: AntyRadio, Rock Radio i Muzo FM  - wynika z najnowszych danych Radio Track Millward Brown.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/eska-rock-liderem-wsrod-stacji-rockowych-w-warszawie,23649,artykul.html

Eska ROCK w grupie docelowej (20-39 lat) dystansuje inne rozgłośnie rockowe nadające w Warszawie zarówno pod względem zasięgu dziennego, jak i udziału w czasie słuchania. Zasięg dzienny Eski ROCK wynosi 9,1%, natomiast udział w czasie słuchania – 8,7%. 

Zasięg dzienny w grupie 20-39 lat w fali październik-grudzień 2014 dla AntyRadia wynosi 6,4% (przy 2,7% udziału w czasie słuchania), Rock Radio osiąga 3,4% (przy 0,8% udziału w czasie słuchania), a Muzo FM – 0,2% (przy 0,1% udziału w czasie słuchania). 

Eska ROCK w zasięgu dziennym w ostatniej fali osiąga wynik o 2,7 pkt. proc. lepszy niż w okresie grudzień 2013- luty 2014, kiedy stacja rozpoczęła nadawanie w Warszawie na nowej częstotliwości. Natomiast udział w czasie słuchania w ostatniej fali jest  o 4,5 pkt. proc. większy niż w okresie grudzień 2013- luty 2014. 

Stacja także w skali ogólnopolskiej wykazuje stabilną, mocną pozycję. Zasięg dzienny w grupie 20-39 lat wynosi 1,3%. Średnio dziennie Eski ROCK słucha 149 tysięcy słuchaczy. Dla porównania: zasięg dzienny sieci AntyRadio wynosi 1,9% (tj. 226 tys. osób), sieci Rock Radio – 1,4% (tj. 168 tys. osób), a stacji ponadregionalnej Muzo FM – 0,2% (tj. 23 tys. osób). Eska ROCK osiąga 0,8% udziału w czasie słuchania (sieć AntyRadio – 1,0%, sieć Rock Radio - 1,0%, ponadregionalne Muzo FM – 0,2%).

Niewątpliwy wpływ na  utrzymanie słuchalności ogólnopolskiej na niezmienionym poziomie pomimo ograniczenia zasięgu technicznego ma wysoka słuchalność Eski ROCK przez Internet (eskaROCK.pl i eskaGO.pl). Wśród stacji nadających w formacie rockowym Eska ROCK ma najwyższy odsetek osób, które słuchają rozgłośni także przez Internet. On-line  Eski ROCK słucha dziennie 43 tys. słuchaczy (AntyRadio – 25 tys. osób, Rock Radio – 13 tys. osób, Muzo FM – 4 tys. osób).

Źródło: Grupa Radiowa TIME

Dodatkowe informacje:

Źródło1: Radio Track, MillwardBrown, październik-grudzień 2014, zasięg dzienny, udział w czasie słuchania, miasto: Warszawa, TG: 20-39 lat, N=443
Źródło2: Radio Track, MillwardBrown, grudzień 2013-luty 2014, zasięg dzienny, udział w czasie słuchania, miasto: Warszawa, TG: 20-39 lat, N=490
Źródło3: Radio Track, MillwardBrown, październik-grudzień 2014, zasięg dzienny, udział w czasie słuchania, cała Polska, TG: 20-39 lat, N=8 293
Źródło4: Radio Track, MillwardBrown, wskaźniki: zasięg dzienny, zasięg w kwadransach (źródło sygnału: Internet), TG: 20-39, fala październik-grudzień 2014, N=8293; październik-grudzień 2013, N=8001

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764