logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Eska Summer City wyrusza w Polskę po raz piąty

  PR 29.06.2015, przeczytano 849 razy

Od 29 czerwca aż do końca sierpnia potrwa kolejna edycja letniej akcji Radia ESKA i ESKA TV pod hasłem ESKA Summer City w nowej, poszerzonej formule. Partnerem jest  marka Pepsi organizator akcji „Wyzwanie Smaku Pepsi”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/eska-summer-city-wyrusza-w-polske-po-raz-piaty,25285,artykul.html

Przez dwa miesiące 12 ekip Radia ESKA oraz ESKA TV będzie sprawdzać najciekawsze wakacyjne miejscówki i atrakcje w miastach w całej Polsce. Pojawią się wszędzie tam, gdzie słuchacze ESKI i widzowie ESKA TV spędzają swój wolny czas w wakacje – na imprezach plenerowych, koncertach, plażach, letnich deptakach i w klubach. Reporterzy będą rozdawać zaproszenia na letnie imprezy oraz nagrody od Radia ESKA i Pepsi. Ekipa ESKA Summer City będzie towarzyszyć Pepsi na wybranych eventach podczas akcji „Wyzwanie smaku Pepsi”.

Relacje z wypraw w ramach ESKA Summer City oraz „Wyzwania Smaku Pepsi” usłyszeć będzie można w specjalnych serwisach lokalnych, nadawanych na antenie ESKI kilka razy dziennie. Nowością w tym roku będą relacje wideo, które zobaczyć będzie można w specjalnie dedykowanych programach w ESKA TV. Relacje wideo bezpośrednio z eventów „Wyzwania smaku Pepsi” w ESKA TV będą emitowane od połowy lipca. Akcję śledzić będzie można także na eska.pl oraz profilach Radia ESKA oraz ESKA TV na Facebooku.

Źródło: Time S.A.

www.grupazpr.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764