Od 29 czerwca aż do końca sierpnia potrwa kolejna edycja letniej akcji Radia ESKA i ESKA TV pod hasłem ESKA Summer City w nowej, poszerzonej formule. Partnerem jest marka Pepsi organizator akcji „Wyzwanie Smaku Pepsi”.
Przez dwa miesiące 12 ekip Radia ESKA oraz ESKA TV będzie sprawdzać najciekawsze wakacyjne miejscówki i atrakcje w miastach w całej Polsce. Pojawią się wszędzie tam, gdzie słuchacze ESKI i widzowie ESKA TV spędzają swój wolny czas w wakacje – na imprezach plenerowych, koncertach, plażach, letnich deptakach i w klubach. Reporterzy będą rozdawać zaproszenia na letnie imprezy oraz nagrody od Radia ESKA i Pepsi. Ekipa ESKA Summer City będzie towarzyszyć Pepsi na wybranych eventach podczas akcji „Wyzwanie smaku Pepsi”.
Relacje z wypraw w ramach ESKA Summer City oraz „Wyzwania Smaku Pepsi” usłyszeć będzie można w specjalnych serwisach lokalnych, nadawanych na antenie ESKI kilka razy dziennie. Nowością w tym roku będą relacje wideo, które zobaczyć będzie można w specjalnie dedykowanych programach w ESKA TV. Relacje wideo bezpośrednio z eventów „Wyzwania smaku Pepsi” w ESKA TV będą emitowane od połowy lipca. Akcję śledzić będzie można także na eska.pl oraz profilach Radia ESKA oraz ESKA TV na Facebooku.
Źródło: Time S.A.