Grupa Eskadra wygrała przetarg ogłoszony przez Ministerstwo Infrastruktury i Rozwoju. Projekt dotyczy promocji źródeł informacji o Funduszach Europejskich.
Grupa Eskadra wygrała przetarg ogłoszony przez MIR na opracowanie koncepcji kreatywnej kampanii i produkcję elementów kampanii poświęconej promocji źródeł informacji o Funduszach Europejskich.
W Polsce rozpoczyna się właśnie kolejny okres wdrażania Funduszy Europejskich, w związku z tym MIR planuje przeprowadzić kampanię medialną promującą źródła informacji na temat FE w nowej odsłonie.
Na lata 2014-2020 Polska otrzymała z budżetu Unii Europejskiej 82,5 mln euro. Środki te będzie można zainwestować m.in. w: badania naukowe, ich komercjalizację, kluczowe połączenia drogowe (autostrady, drogi ekspresowe), rozwój przedsiębiorczości.
Przygotowywana kampania ma zachęcać społeczeństwo do sięgania po szczegółowe informacje na ten temat na stronę internetową dot. FE oraz w Punktach Informacyjnych FE (PIFE).
Źródło: Eskadra