logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Eskadra i MIR razem o Funduszach Europejskich

  PR 21.11.2014, przeczytano 900 razy

Grupa Eskadra wygrała przetarg ogłoszony przez Ministerstwo Infrastruktury i Rozwoju. Projekt dotyczy promocji źródeł informacji o Funduszach Europejskich.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/eskadra-i-mir-razem-o-funduszach-europejskich,23294,artykul.html

Grupa Eskadra wygrała przetarg ogłoszony przez MIR na opracowanie koncepcji kreatywnej kampanii i  produkcję elementów kampanii poświęconej promocji źródeł informacji o Funduszach Europejskich. 

W Polsce rozpoczyna się właśnie kolejny okres wdrażania Funduszy Europejskich, w związku z tym MIR planuje przeprowadzić kampanię medialną promującą źródła informacji na temat FE w nowej odsłonie.

Na lata 2014-2020 Polska otrzymała z budżetu Unii Europejskiej 82,5 mln euro. Środki te będzie można zainwestować m.in. w: badania naukowe, ich komercjalizację, kluczowe połączenia drogowe (autostrady, drogi ekspresowe), rozwój przedsiębiorczości.

Przygotowywana kampania ma zachęcać społeczeństwo do sięgania po szczegółowe informacje na ten temat na stronę internetową dot. FE oraz w Punktach Informacyjnych FE (PIFE). 

Źródło: Eskadra

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764