logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Eurobank: Nowa odsłona kampanii „Gwarancja szybkości”

  PR 02.03.2015, przeczytano 637 razy

Eurobank przedłużył akcję promującą kredyt gotówkowy z gwarancją szybkości „Dziś gotówka albo stówka”. Kampania reklamowa obejmuje m.in. nowe spoty telewizyjne z udziałem Piotra Adamczyka.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/eurobank%3A-nowa-odslona-kampanii-gwarancja-szybkosci,24089,artykul.html

W ramach akcji „Gwarancja szybkości” eurobank gwarantuje klientom wypłatę środków jeszcze tego samego dnia, w którym złożą wniosek kredytowy (wraz z kompletem dokumentów potwierdzających źródło i wysokość dochodów) oraz podpiszą umowę kredytową. W przypadku niezrealizowania wypłaty w tym samym dniu, klient otrzymuje 100 złotych rekompensaty za spóźnienie. Akcja „Gwarancja szybkości” ruszyła 1 marca 2015 r. i potrwa do 31 maja 2015 r.

Sprawa dla Adamczyka

Akcji towarzyszy kampania reklamowa obejmująca spoty telewizyjne oraz radiowe z udziałem Piotra Adamczyka w ogólnopolskich i tematycznych stacjach radiowych oraz telewizyjnych, Internet oraz placówki eurobanku (witryny, plakaty, ulotki). Za jej przygotowanie i realizację odpowiadają agencja reklamowa GPD, dom mediowy Starcom oraz dom produkcyjny Propeller.

Źródło: eurobank

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764