Eurobank przedłużył akcję promującą kredyt gotówkowy z gwarancją szybkości „Dziś gotówka albo stówka”. Kampania reklamowa obejmuje m.in. nowe spoty telewizyjne z udziałem Piotra Adamczyka.
W ramach akcji „Gwarancja szybkości” eurobank gwarantuje klientom wypłatę środków jeszcze tego samego dnia, w którym złożą wniosek kredytowy (wraz z kompletem dokumentów potwierdzających źródło i wysokość dochodów) oraz podpiszą umowę kredytową. W przypadku niezrealizowania wypłaty w tym samym dniu, klient otrzymuje 100 złotych rekompensaty za spóźnienie. Akcja „Gwarancja szybkości” ruszyła 1 marca 2015 r. i potrwa do 31 maja 2015 r.
Sprawa dla Adamczyka
Akcji towarzyszy kampania reklamowa obejmująca spoty telewizyjne oraz radiowe z udziałem Piotra Adamczyka w ogólnopolskich i tematycznych stacjach radiowych oraz telewizyjnych, Internet oraz placówki eurobanku (witryny, plakaty, ulotki). Za jej przygotowanie i realizację odpowiadają agencja reklamowa GPD, dom mediowy Starcom oraz dom produkcyjny Propeller.
Źródło: eurobank