logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Eurolaser – nowy oddział w Polsce już otwarty

  PR 01.04.2015, przeczytano 2744 razy
ilustracjastrzałka

Na całym świecie zapotrzebowanie na wysokiej klasy systemy laserowe CO2 do cięcia wielkoformatowego stale wzrasta. W poszczególnych krajach w których obecny jest przemysł wytwórczy zawsze poszukuje się nowych technologii produkcyjnych. Podążając za tym trendem Eurolaser kontynuuje strategię zwiększania swojej obecności na rynkach Europejskich. Kolejnym krokiem jest otwarcie w kwietniu 2015 nowego oddziału w Polsce.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/eurolaser--nowy-oddzial-w-polsce-juz-otwarty,24411,artykul.html

Mariusz Deptuch, kierownik Eurolaser Polska : “Cieszymy się, że będziemy mogli zaproponować  fachowe, indywidualne doradztwo techniczne naszym klientom na miejscu w Polsce. Bliski kontakt I konsultacje z klientem są kluczowym czynnikiem, szczególnie jeżeli chodzi o zaawansowane technologie produkcyjne. Otwarcie Eurolaser Polska jest ważnym krokiem w kierunku zapoznania przemysłu wytwórczego w Polsce z technologią laserową oraz korzyściami jakie ma ona do zaoferowania. Dzięki naszemu kompetentnemu zespołowi jesteśmy w stanie zapewnić indywidualne doradztwo techniczne na etapie planowania inwestycji oraz fachowe, posprzedażowe wsparcie techniczne. Nasza obecność na miejscu pozwala nam reagować szybciej a nasi klienci mają dodatkowe korzyści w postaci znacznie mniejszych kosztów obsługi technicznej I serwisowej.

eurolaser Polska rozszerza międzynarodową obecności niemieckiego producenta najwyższej jakości systemów laserowych. Systemy laserowe CO2 są wykorzystywane głównie do obróbki PMMA, tworzyw sztucznych I folii, tekstyliów technicznych oraz drewna.

Źródło: eurolaser

www.eurolaser.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Polpharma Metafen - nowa kampania digitalowa
Polpharma stawia na nową komunikację marki Metafen skierowaną do młodych odbiorców.
Social media marki Monster Munch pod opieką Hand Made
Agencja wygrała przetarg na obsługę mediów społecznościowych marki Monster Munch, należącej do Lorenz.
Błaszczykowski i Bilska w kampanii mPay
Wystartowała najnowsza kampania aplikacji finansowej mPay pn. „Płatności Fair-Play”, której twarzą został były kapitan reprezentacji Polski, a obecnie biznesmen i inwestor Jakub Błaszczykowski. Swojego wizerunku w warstwie edukacyjnej udzieliła Miss Polonia Ziemi Częstochowskiej – Milena Bilska. To ważna część długofalowej strategii wizerunkowej marki...
Bossa Nova Events na 70-lecie Grupy Raja
17 kwietnia 2024 roku Grupa RAJA, europejski lider w sprzedaży opakowań, świętowała 70-lecie swojego istnienia. Hasłem przewodnim tego wydarzenia było „70 Golden Years of RAJA”. Motyw przewodni i wszystkie elementy koncepcji zostały oparte na kolorach przewodnich jubileuszu, podkreślając wyjątkowość i bogatą historię marki. Koncepcja eventu została stworzona przez Bossa...
More Bananas i Adria Art łączą siły
W listopadzie 2023 r. krakowska agencja marketingowa More Bananas rozpoczęła współpracę z firmą Adria Art. Agencja została wybrana na podstawie przedstawionej oferty, a do jej zadań należało opracowanie spójnej strategii marketingowej zgodnej z misją i celami marki.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764