logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

European Design Awards: Srebro dla Podpunktu

   12.06.2014, przeczytano 3360 razy

Warszawskie studio Podpunkt jedno z 2 polskich studiów otrzymało nagrodę w tegorocznej edycji europejskiego konkursu Ed-Awards. Autorska gra Memory Duety zdobyła srebro w kategorii druki różne.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/european-design-awards%3A-srebro-dla-podpunktu,21922,artykul.html

Memory Duety nie jest typową grą tego typu, w której dobiera się w pary dwa identyczne obrazki. Ponieważ projekt skierowany jest do odbiorcy dorosłego, łączymy w pary znane duety z obszaru szeroko pojętej kultury masowej takie jak: Darth Vader i Luck, Duchamp i pisuar, wódka i śledź, czy Himilsbach i Maklakiewicz.

Wszystkie elementy projektu oraz ilustracje zostały opracowane w spójny graficznie i kolorystycznie sposób. Na projekt składają się: zilustrowane kafle do gry, eleganckie pudełko (kaszerowane barwionym papierem, tłoczenie folią i nadruk sitems), ulotka oraz torebka do wręczania prezentu.

projekt: Diana Gawronkiewicz / PODPUNKT
ilustracje: Diana Gawronkiewicz i Emilka Bojańczyk / PODPUNKT
klient: AGORA SA (wakacyjny prezent dla klientów)

Źródło: STGU

www.stgu.pl

Galeria: Autorska gra Memory Duety: studio Podpunkt z nagrodą EDA

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
Kierunek świętuje Dzień Kreatywności
Agencja reklamowa Kierunek Kreatywny świętując Międzynardowy Dzień Kreatywności 21 kwietnia, przygotowała na swoich social media mini konkurs, w którym do wygrania są plakaty przygotowane we współpracy z krakowską artystką MAD MOJO.  
Wspólnie z ekspertami z Fundacji Climate Strategies Poland przeprowadziliśmy szczegółowe badanie śladu węglowego Gali EFFIE Awards Poland 2023. Badanie to obejmowało trzy dni wydarzenia (dzień przed i dzień po) oraz uczestników gali, co pozwoliło uwzględnić różnorodne aspekty emisji związane z ich udziałem.
Kampania Kompanii Piwowarskiej z nagrodą ECU Sustainability Awards
Kompania Piwowarska po raz czwarty razem z Fundacją „Dom w Łodzi” prowadziła kampanię społeczną FASOFF, szerzącą świadomość na temat FAS czyli alkoholowego zespołu płodowego. Tym razem pod hasłem: „Będę TATĄ! - nie piję razem z nią”. Kampania otrzymała nagrodę ECU Sustainability Award przyznawaną podczas European Circular Retail Congress, będącego częścią...
Konkurs na nazwę dla polskich myśliwców F-35
W związku z zakupem przez Wojsko Polskie F-35 Sztab Generalny Wojska Polskiego ogłosił konkurs na nazwę dla nowych myśliwców.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764